این دختر ۳۶ساله جایگزین جنیفر لوپز شد!

از درخواست طلاق جنیفر لوپز هنوز بیش از یک هفته نگذشته که بن‌ افلک ۵۲ ساله در حال معاشرت با کیک کندی، یکی از اعضای خانواده معروف کندی دیده شده است.
تصویر این دختر ۳۶ساله جایگزین جنیفر لوپز شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، کیک کندی، دختر رابرت اف. کندی، نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، است که اخیرا انصراف داد. او در سال ۱۹۸۸ به دنیا آمده و ۳۶ ساله دارد و نامش به افتخار عمه بزرگش، کاتلین کیک اگنس کندی، خواهر رئیس‌جمهوری فقید آمریکا، جان‌ اف.کندی، انتخاب شده است.

به گزارش نیویورک پست، کیک از کودکی به بن‌ افلک علاقه داشت و برخی منابع هم تایید کرده‌اند که «کیک همیشه از بن‌ افلک خوشش می‌آمد» اما تاکنون هیچ رابطه عاشقانه‌ای بین آن‌ها تایید نشده است.

کیک در دانشگاه استنفورد تحصیل کرده است و رشته تاریخ و تئاتر فعالیت می‌کند و در سریال‌های تلویزیونی «دختر سخن‌چین» (Gossip Girl) و «اتاق خبر» (The Newsroom) هم نقش‌های کوچکی ایفا کرده است.

کانر کندی، برادر ناتنی کیک، نیز مدتی با تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی، در ارتباط بود.

این دختر ۳۶ساله جانشین جنیفر لوپز شد!

با وجود تمامی گمانه‌زنی‌ها و شایعات، شروع رابطه‌ای عاشقانه میان کیک کندی و بن افلک هنوز تایید نشده. اما نگاه رسانه‌ها به این دو نفر معطوف شده است تا ببینند آیا این معاشرت‌ها تنها یک دوستی ساده‌اند یا آغازی برای یک ماجرای عاشقانه جدید؟ باید منتظر ماند و دید که آینده چه در پیش دارد.

منبع: برترین ها

752526