۴۶ شکارچی و متخلف زیست‌محیطی در اصفهان دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: ۳۲ تخلف و ۴۶ فرد متخلف در مردادماه سال جاری توسط یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان شناسایی و مورد پیگیری قضائی قرار گرفته‌اند.
تصویر ۴۶ شکارچی و متخلف زیست‌محیطی در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ علی عباسی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان اظهار داشت: با 32 تخلف و 46 فرد متخلف با تلاش محیط‌بانان در ماه گذشته برخورد قانونی شده است و موارد در حال پیگیری قضائی است.

وی افزود: تعداد 4 مورد عملیات درگیری و تعقیب و گریز و کشف و ضبط 8 قبضه اسلحه مجاز و غیرمجاز به همراه ادوات شکار نیز انجام شده است.

عباسی ادامه داد: تخلفات صورت گرفته شامل، شکار و صید غیرمجاز آبزیان، پرندگان و پستانداران، اقدام به شکار و زنده‌گیری پرندگان و همچنین تعلیف غیر مجاز دام در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان بوده است که با تلاش محیط بانان و سایر عوامل همکار، پرونده تخلفات در حال پیگیری است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان بیان کرد: از تخلفات شکار و صید صورت گرفته می‌توان به مواردی همچون زنده‌گیری 172 سهره طلایی، شکار و صید پازن، بز، قوچ، آهوی نر و ماده، گراز، کبک و فاخته و صید 130 کیلوگرم انواع ماهی زرده پر و کپور اشاره کرد.

منبع: فارس

752433