پذیرش بدون کنکور دانشجو در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی+ جزئیات

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌عنوان مرجع علمی و پژوهشی ورزش کشور، اقدام به جذب بدون آزمون دانشجویان استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد می‌کند.
تصویر پذیرش بدون کنکور دانشجو در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی+ جزئیات

به گزارش سایت خبری پرسون، در راستای آموزش و تربیت دانشجویان متخصص در رشته علوم ورزشی، این پژوهشگاه در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان و همچنین آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان به شیوه استادمحور مبتنی بر رفع نیازهای کشور، تعداد محدودی از دانشجویان واجد شرایط کارشناسی پیوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور را به شیوه بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های «فیزیولوژی ورزشی گرایش فیزیولوژی و تغذیه ورزشی» و «رفتار حرکتی گرایش رشد حرکتی» پذیرش می‌کند.

کلیه متقاضیان فوق تا ۲۱ شهریور باید نسبت به مطالعه فایل‌های منتشر شده در وب سایت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی: www.ssrc.ac.ir و ارسال فرم‌های مربوطه از طریق پست الکترونیکی amoozesh.ssrc@gmail.com اقدام کنند.

بدیهی است، به درخواست‌هایی که پس از تاریخ مذکور ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۴۷۸۳۶ و ۰۲۱۸۸۷۴۷۷۹۳ داخلی ۴۱۸ «دفتر تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه» تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

752229