عکس بحث برانگیز پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار بازیگر مشهور ایرانی که همیشه با شایعات ازدواجش در اخبار قرار میگیرد عکسی شک برانگیز با نشانه هایی از ازدواج به اشتراک گذاشت.
تصویر عکس بحث برانگیز پریناز ایزدیار

به گزارش سایت خبری پرسون، پریناز ایزدیار که پس از شهرزاد، جیران و زمانه در چهارمین همکاری با حسن فتحی، این روزها نقش اصلی زن سریال ازازیل را بازی می کند، به تماشای نمایش «من و گربه پری» به کارگردانی شهره سلطانی نشست. چهره و استایل پریناز ایزدیار در کنار شهره سلطانی مورد توجه ویژه قرار گرفت و حلقه ازدواج او بار دیگر گمانه زنی هایی را درباره ازدواجش به راه انداخت.

زمزمه های زیادی درباره ازدواج پری ناز ایزدیار در فضای مجازی به گوش می رسد و چندی پیش عکس هایی از خانم بازیگر با حلقه منتشر شده بود که تصور میشد بخشی از تبلیغات باشد اما به تازگی عکسی از پریناز ایزدیار وایرال شده که مهر تاییدی بر خبر ازدواجش است.

ماجرای ازدواج پریناز ایزدیار/عکس سروش منوچهری

بازیگر نقش شیرین در سریال شهرزاد تا کنون صحبتی درباره ازدواج و عکسی از همسرش منتشر نکرده و گویا تمایلی به انتشار اخبار زندگی خصوصیش ندارد و مراسم ازدواج او در سکوت خبری برگزار شده است. او در مصاحبات خود همیشه گفته است که دوست دارد ازدواج کند و مادر شدن را تجربه نماید.

پریناز ایزد یار اهل بابل و فرزند کوچک خانواده است،یک خواهر و برادر دارد که هر دو پزشک هستند. پدر ایشان نیز وکیل بوده و از مخالفان تحصیل او در رشته بازیگری بودند اما مادر او از مشوقان اصلی پری ناز ایزدیار برای ادامه رشته بازیگری بودند.

منبع: نمناک

742115