مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان:

همزمان با هفته دولت ۹ پروژه دراستان افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان از افتتاح ۹ پروژه راه‌سازی به طول ۵۱ کیلومتر همزمان با «هفته دولت» در این استان خبر داد.
تصویر همزمان با هفته دولت ۹ پروژه دراستان افتتاح می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن با اشاره به اینکه این اداره کل با تشکیل کارگروه‌های ویژه و در سایه تلاش و برنامه‌ریزی، عملیات اجرایی تمام پروژه‌های در دست احداث خود را شتاب بخشیده است، افزود: از مجموعه پروژه‌های اولویت‌دار استان، تعدادی تکمیل شده و آماده افتتاح و بهره‌برداری در هفته دولت است.

وی با بیان اینکه عملیات احداث ۹ پروژه راه‌سازی در استان تکمیل شده و آماده افتتاح است، اظهار داشت: بیش از سه هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان گفت: احداث باند دوم مبارکه - مجلسی - بروجن به طول ۱۰ کیلومتر، باند دوم حسین‌آباد - کاغذی و ابوزیدآباد - فخره به کاشان به طول ۹ کیلومتر و باند دوم محور برزک به کاشان به طول ۱۲ کیلومتر و پنج دهنه پل، از جمله پروژه‌های آماده افتتاح استان در هفته دولت است.

وی اضافه کرد: کمربندی کُمشچه، باند دوم دامنه - خوانسار -گلپایگان-خمین(کمربندی وانشان)، تکمیل و تعریض محور اژیه - ورزنه، تکمیل عملیات راهسازی باند دوم محور اصفهان به چادگان، تکمیل تعریض محور اژیه - سه‌راهی سیان از توابع شهرستان اصفهان و عملیات عمرانی احداث ورودی و خروجی پل زیرگذر خوانسارک از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در استان است.

قاری قرآن با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان توجه ویژه‌ای به کیفیت ساخت پروژه‌ها دارد، گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها علاوه بر رفع مشکلات مردمی در بخش‌های مختلف، در حوزه راه‌سازی با مرتفع شدن مخاطرات عبور و مرور شاهد کاهش چشمگیر تصادفات در این مناطق خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با این ایام، یک باب مدرسه ۶ کلاسه در شهر زواره آماده بهره‌بردای و طرح تفصیلی شهرهای فولادشهر، انارک و زاینده‌رود نیز رونمایی می‌شود.

۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه در اصفهان وجود دارد و با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی، این استان بعنوان چهارراه ترانزیتی کشور محسوب می‌شود.

هفته اول شهریور به مناسبت شهادت ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهیدان محمدعلی رجایی(رئیس جمهور) و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر(نخست وزیر)، بعنوان «هفته دولت نام» گرفته است.

منبع: ایرنا

742093