سرلشکر محمد باقری روز پزشک را تبریک گفت

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی روز پزشک و داروساز را تبریک گفت.
تصویر سرلشکر محمد باقری روز پزشک را تبریک گفت

به گزارش سایت خبری پرسون، سرلشکر محمد باقری صبح پنجشنبه اول شهریور 1403 با انتشار پیامی ضمن ضمن تبریک روز پزشک و داروساز به جامعه پزشکی، از زحمات تمام پزشکان و داروسازان متعهد و دلسوز ایران اسلامی به‌ویژه خادمان در نیروهای مسلح قدردانی کرد.

متن پیام رئیس ستادکل نیروهای مسلح آمده است:

نامگذاری یکم شهریور ماه؛ زادروز ابوعلی سینا حکیم نامدار ایرانی به عنوان روز پزشک و پنجم شهریور ماه زادروز زکریای رازی دانشمند شهیر ایرانی به عنوان روز داروساز را به پاس تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های پزشکان طبیب و داروسازان حکیم ایران زمین که با سخت کوشی و نجابت و با هدف جلب رضای الهی عمر گرانبهای خود با مصروف تسکین آلام دردمندان نموده‌اند، به جامعه پزشکی ایران به‌ویژه پزشکان و داروسازان متعهد نیروهای مسلح تبریک عرض می‌نمایم.

رشادت‌های پزشکان در سال‌های حماسه دفاع مقدس و دوران دشوار و طاقت‌فرسای همه‌گیری کرونا، در حافظه ملت ایران جاودانه است. دوران خطیری که پزشکان سخت کوش و متعهد کشور عزیزمان ایران، تمام سعی و تلاش خویش را به کار گرفتند تا ضامن پاسداری سلامت ملت ایران بوده و در این راه، جمعی از این خانواده بزرگ به شهادت رسیدند تا نامشان همواره بر تارک افتخارات ایران عزیز بدرخشد و در اذهان همه ایرانیان به بزرگی ثبت گردد.

در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام سلامت، از زحمات یکایک پزشکان متعهد و دلسوز سراسر کشور به‌ویژه پزشکان و داروسازان نیروهای مسلح قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون آنان را در مسیر خدمتگذاری مسئلت می‌نمایم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح؛ سرلشکر پاسدار محمد باقری

منبع: تسنیم

741976