نماینده مخالف وزیر پیشنهادی وزارت دفاع:

وزارت دفاع و نیروهای مسلح وظیفه دفاعی و پشتیبانی دارد

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی گفت: همین که پزشکیان سردار نصیرزاده را به عنوان شاخص اقتدار ملی معرفی کرده نشان دهنده این است که سردار نصیرزاده توانسته خود را ثابت کند.
تصویر وزارت دفاع و نیروهای مسلح وظیفه دفاعی و پشتیبانی دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، علی بابایی کارنامی، نماینده مخالف وزیر پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی گفت: از اینکه سردار نصیرزاده یکی از چهره های شاخص در حوزه دفاع است، حرفی نداریم. همین که پزشکیان او را به عنوان شاخص اقتدار ملی معرفی کرده نشان دهنده این است که سردار نصیرزاده توانسته خود را ثابت کند.

وی افزود: از همین تریبون از توان نیروی دفاعی کشور و کسانی که در این زمینه تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم. اما به دلیل آنکه گفته شده نام کابینه وفاق ملی است و از طرفی گزارش‌هایی که از مرکز پژوهش‌ها ارائه می‌شود، انتظارات را افزایش می‌دهد.

اهم اظهارات بابایی کارنامی به شرح زیر است:

*مجلس حساسیت‌هایی دارد ما می‌خواهیم پشتیبانی وزیر نیروهای مسلحی باشیم که واسطه میان مجلس و نیروهای مسلح است.

*مجلس نباید شانه خالی کند. مرکز پژوهش‌های مجلس برخی نکاتی دارد. از جمله اینکه وزارت دفاع و نیروهای مسلح وظیفه دفاعی و پشتیبانی دارد و باید بخش‌های اقتصادی و مردمی کردن آن را داشته باشد و باید از این ظرفیت مردمی شدن اقتصاد استفاده کند.

*بهتر بود بهره‌گیری از سازمان‌هایی نظیر شانگهای و بریکس مورد توجه قرار بگیرد، این نقد نیست اما امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

*در بازدید رهبری از دستاوردهای صنعتی که بخش هیدرولیک را به عنوان دستاورد بخش خصوصی معرفی کردند، رهبری فرمودند ستاد اجرایی بخش خصوصی نیست.

منبع: خبرآنلاین

741476