پزشکیان یک رنگین کمان از سلایق مختلف را برای دولت در نظر گرفته است

نماینده درود و ازنا گفت: علی آبادی مناسب‌ترین گزینه برای اداره وزارت نیرو در شرایط فعلی است.
تصویر پزشکیان یک رنگین کمان از سلایق مختلف را برای دولت در نظر گرفته است

به گزارش سایت خبری پرسون، روح الله لک علی آبادی نماینده موافق وزیر پیشنهادی نیرو در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای پزشکیان گفته بود «باران که شدی مپرس این خانه کیست و برای خدمت کردن مثل باران باید بر همه بباریم» و در حین انتخابات ریاست جمهوری هم آقای پزشکیان گفت من حزبی نیستم، عمل نمی‌کنم سیاه و سفید نمی‌بینم و اصولگرا و اصلاح طلب و این قم و آن قوم نمی‌کنم و همه با هم یکی هستیم.

وی افزود: حالا که آقای پزشکیان کابینه خود را معرفی کرده است مشاهده می‌کنیم که یک رنگین کمان از سلایق و طیف‌های مختلف را برای دولت وفاق ملی در نظر گرفته است. وعده خودش عمل کرده و امروز نوبت ما نمایندگان است که این امانت بزرگ را به اهلش بسپاریم.

نماینده درود و ازنا به عنوان موافق وزیر پیشنهادی نیرو در صحن علنی مجلس صحبت می‌کرد یادآور شد: عدالت یعنی هر کسی را بهر کاری ساخته‌اند و اگر می‌خواهیم با عدالت حکم کنیم باید بدانیم که انتخابات تمام شد و سوزن ما به زمان انتخابات گیر نکند و هیجانی رفتار نکنیم و خدایی ناکرده به کسی توهین نکنیم و فرمایش مقام معظم رهبری بعد از انتخابات به ما توصیه موکدی بود که نباید احساساتی که افراد را در دوره انتخابات افراد را وادار به مجادله با یکدیگر می‌کرد ادامه پیدا کند.

علی‌آبادی اظهار کرد: مخالفت حق نمایندگان مجلس است اما رقابت تمام شد و اگر فریادی داریم باید بر سر باند جنایتکار رژیم صهیونیستی بزنیم و امروز روز همدلی است، روز رحمت و مهربانی است. هرچه بودی هرچه کردی آن گذشت حالی و از نو عمل آغاز کن باب عشق دیگری آغاز کن.

وی تصریح کرد: اینکه ما باید از بن دندان این باور را داشته باشیم که موفقیت رئیس جمهور موفقیت ما هم هست باید باور کنیم و این فرموده مقام معظم رهبری است و از رئیس محترم مجلس تشکر می‌کنم به خاطر اینکه او در حین انتخابات و بعد از انتخابات و در اداره مجلس با اخلاق و با سعه صدر برای وحدت و همدلی تلاش می‌کند.

نماینده درود و ازنا خاطرنشان کرد: سهم لرستان از اعتبارات کشوری فقط پوشیدن لباس زیبای بختیاری و به گردن انداختن گلونی این نماد اصالت لرها توسط مسئولین نباشد. آقای پزشکیان یادم می‌آید وقتی دختر کوچک ما بعد از انتخابات به شما گفت ما لرها را فراموش نکنید گفتید اگر ایران لر و بختیاری نداشت گفتید اگر ایران لر و بختیاری نداشت بر آنم که از بخت یاری نداشت. امیدوارم که این بخت در تکمیل کابین یار شما باشد.

وی با بیان اینکه با وزیر پیشنهادی نیرو هیچ نسبت خانوادگی ندارد تصریح کرد: آقای علی آبادی فرد توانمندی است و امروز بزرگترین مشکل ما در صنعت آب و برق است و کشاورزان ما همینطور صنعتگران ما بیشترین آسیب را می‌بینند.

علی آبادی با یادآوری اینکه وزیر پیشنهادی سوابق مدیریتی و اجرایی متنوع و مثبتی در زمینه آب و برق دارد، ادامه داد: ساماندهی ناترازی‌ها عمیق آب و برق کشور با تمرکز بر احیای اقتصاد آب و برق نیازمند وزیری توانمند و اجرایی و معتقد به اجماع و دید فرابخشی است ه با توجه به سوابق ارزشمند آقای علی آبادی می‌توان انتظار داشت که تحت نظر او تحولات مثبتی در این دو حوزه طی ۴ سال صورت پذیرد.

نماینده درود و ازنا که وزیر پیشنهادی نیرو را از جهات مختلف مناسب تصدی وزارت نیرو می‌داند، بیان کرد: آقای علی آبادی مناسب‌ترین گزینه برای اداره وزارت نیرو در شرایط فعلی است زیرا او تجربه و پختگی لازم رویکرد فراجناحی و بین بخشی و توانایی اداره وزارت نیرو را به نحو مطلوب دارد.

منبع: مهر

741768