نا گفته های بازیگر قطب شمال از زندگی خصوصیش

مه لقا مینوش‌زاد، بازیگر سریال قطب شمال، در مصاحبه‌ای اخیر از داستانی تکان‌دهنده و باور نکردنی از زندگی‌اش پرده برداشت که شنونده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
تصویر نا گفته های بازیگر قطب شمال از زندگی خصوصیش

به گزارش سایت خبری پرسون، ویدیویی از مه لقا می نوش زاد در فضای مجازی وایرال شده که بازیگر نقش نیکان در سریال قطب شمال اتفاقات تلخ زندگی خصوصیش می گوید. در ادامه این بخش صحبت های مه لقا می نوش را درباره مرگ پدر و مادرش می خوانید.

مه لقا می نوش زاد بازیگر سینما و تلویزیون در این ویدیو از فوت پدر و مادرش به فاصله دو سال از یکدیگر و زندگی در کنار عمویش چنین گفت:

18 سالم بود که یک سریالی کار کردم،اولین سریال من بود و پدرم هم خیلی خوشحال بود بابت این قضیه،اما عمرش کفاف نداد کارم رو ببینه، مریض شد و فوت کرد در 18 سالگی من، مادرم هم دقیقاً به فاصله 2 سال توی یه روز،یعنی من از سر خاک پدرم اومدم خونه و خبر فوت مادرم رو به من دادند، مادرم 27/9 /1397 فوت کردند،مادرم 40 سالشون بود و خیلی جوون بود و خیلی امید به آینده داشت. مادرم تصادف کرد و فوت کرد،من یه جوری بودم که باورم نمی‌شد مادرم فوت کرده،روز فوتش فکر می‌کردم می‌خواد منو سوپرایز کنه و الکی میگن که فوت کرده،وسایلمو برداشتم و رفتم دم سردخونه و بهشون گفتم که اجازه بدن مادرم رو ببینم. از بچگی کنار عموم بزرگ شدم و واقعاً عموم حکم پدر و مادر رو داره برام،خیلی برای من زحمت کشیده و ازدواج هم نکرده که کنار من باشه و بتونه من رو به ثمر برسونه.

فوت غم انگیز پدر و مادر مه لقا می نوش زاد

مه لقا می نوش زاد متولد 23 اردیبهشت 1379 در تهران است، سال ها قبل دوره های گریموری و چهره پردازی را گذرانده و تحصیلات خود را در رشته بازیگری تا مقطع کارشناسی دانشگاه تهران ادامه داده است. او مجرد است و کنار عمویش زندگی می کند و در اثاری چون آتابایف قطب شمال، حکایت های کمال، آوا و...بازی کرده است.

منبع: نمناک

741655