واکنش بازیکن سابق پرسپولیس درخصوص بازگشت به تیم

مهاجم تیم فوتبال خیبر گفت که وضعیت چمن وزشگاه لرآرنا که سال گذشته در لیگ یک در آن میزبانی می‌کردیم از نقش جهان بهتر است.
تصویر واکنش بازیکن سابق پرسپولیس درخصوص بازگشت به تیم

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید طاهرخانی مهاجم خیبر خرم آباد پس از پیروزی تیمش مقابل هوادار در خصوص این دیدار و ضربه آکروباتیک خود که به تیر دروازه برخورد کرد، گفت: با توجه به اینکه اولین حضور خیبر در لیگ برتر بود، امتیاز گرفتن برایمان بسیار مهم بود و ما هم تمام تمرکزمان را گذاشتیم تا مقابل هوادار به پیروزی برسیم و خداراشکر به نتیجه رسیدیم و هواداران را شاد کردیم. ضربه قیچی که زدم متاسفانه با بدشانسی گل نشد و امیدوارم بتوانم در بازی بعدی با این ضربه دروازه حریف را باز کنم.

وی در مورد بازی بعدی خیبر با سپاهان گفت اظهار کرد: سپاهان تیم خوبی است و باید این را بدانید که خیبر هم دست کمی از سپاهان ندارد. درست است که خیبر سال اول است که در لیگ برتر حضور دارد ولی ما به زمین می‌رویم برای پیروزی در آن دیدار هم می‌جنگیم.

مهاجم تیم فوتبال خیبر در خصوص وضعیت ورزشگاه خیبر و شهر قدس که هفته گذشته در آن زمین رو در روی هوادار قرار گرفت اظهار کرد: سال گذشته چمن خوبی در لیگ یک داشتیم که ترمیم شده بود و این زمین از چمن ورزشگاه نقش جهان بهتر است. زمین شهر قدس چمن بسیار بلندی داشت و آن را کوتاه نکردند و شرایط به گونه‌ای بود که حتی استوک‌های ما معلوم نبود.

طاهرخانی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در آینده به پرسپولیس برگردد یا خیر؟ گفت: خیبر تیم بزرگی است و هوادارن زیادی دارد. مطمئن هستم که طی یک یا دو سال آینده خیبر از لحاظ محبوبیت کمتر از تیم‌های استقلال و پرسپولیس و ... نخواهد بود و به پای آنها خواهد رسید. باید دید سال بعد چه اتفاقاتی می‌افتد. در حال حاضر که در تیم خیبر هستم در مورد تیم‌های دیگر صحبت نمی‌کنم و تمام تلاشم را برای نتیجه گیری و موفق شدن باشگاه در لیگ انجام می‌دهم.

منبع: ایسنا

741647