آمادگی خدمات شهری مشهد برای میزبانی از زائران دهه آخر صفر

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری و رئیس کمیته دهه آخر صفر از آمادگی کامل خدمات شهری شهرداری مشهد برای میزبانی از زائران امام رضا(ع) در ایام دهه آخر صفر خبر داد.
تصویر آمادگی خدمات شهری مشهد برای میزبانی از زائران دهه آخر صفر

به گزارش سایت خبری پرسون، احسان نجاری مقدم در کمیته خدمات شهری ستاد دهه آخر صفر گفت: هماهنگی‌های لازم برای میزبانی هر شایسته‌تر از زائرین و مجاورین حضرت ثامن‌الحجج(ع) در دهه آخر صفر انجام شده و در جلسات مختلف با آسیب‌شناسی صورت گرفته مشکلات سال‌های گذشته در مناطق بررسی و مرتفع شده است‌.

وی با تاکید بر اینکه توان صد در صدی خود را به کار خواهیم گرفت، افزود: علاوه بر آماده‌باش تمام نیروهای حوزه خدمات شهری در این ایام، ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز نیز در مبادی ورودی مشهد و معابر منتهی به حرم مطهر مستقر خواهند بود.

نجاری مقدم ادامه داد: استقرار خودرو‌های پسماند خشک اطراف موکب‌ها و پاکسازی معابر ورودی شهر مشهد در هفت محور شامل جاده قدیم و جدید قوچان، کلات، میامی، سرخس، فریمان و ورودی نیشابور تا عمق 10 کیلومتر از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده در این ایام است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری اضافه کرد: 221 آبخوری نصب و 35 وضوخانه سیار در معابر منتهی به حرم مطهر و راهنمایان زائر مستقر خواهد شد و 3 هزار و 661 چشمه سرویس بهداشتی فعال است که اطلاعات این مکان‌ها برای دسترسی آسان در نقشه همراه مشهد به روزرسانی شده است.

منبع: تسنیم

741622