پزشکیان دولت وفاق ملی را در عمل نشان داد/فیلم

نماینده موافق وزیر علوم گفت: پزشکیان دولت وفاق ملی را که در برنامه‌هایش اعلام کرد، در عمل و در معرفی کابینه اش نشان داد.
تصویر پزشکیان دولت وفاق ملی را در عمل نشان داد/فیلم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد موحد نماینده کهگیلویه به عنوان موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: برادران و خواهران! قطعاً عمر نمایندگی من از همه شما بیشتر است، هفت دوره است که در مجلس شورای اسلامی حضور دارم و مراحل مختلفی را دیده اما شاهد مجالس متفاوتی بودم با رویکردهای مختلف، از اصلاح طلب و اصولگرا و معتقدم عنایتی که خداوند بزرگ در این دوران به ملت ایران با رهنمودهای رهبر عزیزمان نموده‌اند، بی‌بدیل است و جا دارد همه ما شکرگزار نعمت باشیم.

وی افزود: اگر هدایت و رهبری‌های مقام معظم رهبری نبود آنچه را که امروز شاهد هستیم محقق نمی‌شد. یکی از این آثار حضور آقای پزشکیان است که دولت وفاق ملی را که در برنامه‌هایش اعلام کرد در عمل هم در معرفی وزرا به مجلس نشان داد.

نماینده کهگیلویه تصریح کرد: امروز این ما هستیم که برای شکرگزاری این نعمت باید دست به دست هم دهیم و از رئیس جمهور و دولت حمایت کنیم. مدتی است که مردم منتظر تصمیم ما هستند تا مجلس تصمیم بگیرد و رئیس جمهور را بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب همکاری مدد نماید تا هرچه زودتر کار دولت شروع شود.

منبع: مهر

741586

مطالب مرتبط