قتل کارگر شیفت شب در کارگاه تولیدی تهران

به دنبال قتل کارگر شیفت شب در کارگاه تولیدی غرب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
تصویر قتل کارگر شیفت شب در کارگاه تولیدی تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، عقربه‌ها ساعت 10 صبح را نشان می‌داد که کارگران یک کارگاه تولیدی در جاده مخصوص کشف جسد خونین همکار خود را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کردند.

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بی‌سیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود تیم بررسی صحنه جرم برای تحقیقات میدانی راهی محل حادثه شدند.

ماشین‌های کلانتری 150تهرانسر، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی، مأموران تیم تشخیص هویت، آمبولانس پزشکی قانونی و خودروی بازپرس ویژه قتل در محل حضور داشتند؛ جمعیت زیادی نیز اطراف حلقه زردرنگ امنیتی جمع شده و با نگرانی به‌دنبال اخبار تازه‌ای از این جنایت هولناک بودند.

تیم جنایی به محض ورود به کارگاه با جسد مرد 23 ساله‌ افغانستانی مواجه شدند که براثر برخورد کپسول آتش‌نشانی به سر و بریدگی گردن با چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول با یکی از دوستان خود به‌نام نعمت شب‌ها در این کارگاه می‌خوابیده و کارگران شیفت صبح هنگامی که قصد داشتند به سر کار خود بروند جسد را مشاهده و موضوع را پلیس اطلاع دادند.

کارآگاهان اداره دهم که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته شده بودند و به بازبینی فیلم آن پرداختند و مشاهده کردند که ساعت 2 بامداد نعمت به صورت هراسان با لباس و دستان خونی روی دیوار رفته و پس از اینکه به پایین پریده متواری شده است.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت، مقتول و نعمت که همشهری و از گذشته با هم اختلاف داشتند با یکدیگر درگیر شدند و نعمت پس از اینکه دست به جنایت زده جسد را داخل یک گونی قرار داده و قصد داشته تا با آن فرار کند اما از این تصمیم منصرف و به‌خاطر اینکه درب کارگاه طبق روال همیشه قفل بوده با پریدن از روی دیوار از مهلکه گریخته است.

کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی پس از پایان بررسی میدانی صحنه قتل، مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه متهم را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم در رابطه با دستگیری مرد جنایتکار ادامه دارد.

منبع: تسنیم

741509