سپاهان هم ورزشگاه ندارد!

پس از دیدار هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال، چمن ورزشگاه نقش جهان مورد بازسازی قرار خواهد گرفت.
تصویر سپاهان هم ورزشگاه ندارد!

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از انجام دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، کیفیت بد زمین چمن این ورزشگاه مورد انتقاد قرار گرفت و حتی صدای اعضای هر دو تیم نیز در آمد.

مدیران باشگاه سپاهان قصد داشتند روند تعویض چمن این ورزشگاه را پیش از شروع اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر آغاز کنند که به دلیل برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از انجام این کار منصرف شدند و سپاهان در هفته اول از چادرملو در همین ورزشگاه میزبانی کرد.

همچنین قرار است دیدار هفته سوم سپاهان و شمس آذر نیز در همین ورزشگاه برگزار شود و پس از انجام این بازی و با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل انجام دیدارهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، روند تعویض چمن این ورزشگاه آغاز شود.

سپاهانی‌ها قصد دارند دیدارهای خود را تا زمانی که این ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات شود را در ورزشگاه فولادشهر برگزار کنند البته چند ورزشگاه در خارج از استان اصفهان نیز مدنظر مدیران این باشگاه قرار دارد اما به احتمال زیاد دیدارهای خانگی سپاهان در فصل بیست و چهارم در فولادشهر برگزار می‌شود.

منبع: خبرورزشی

741467