قزلجه وزیر پیشنهادی کشاورزی؛ از روستازادگی تا راهبری و مدیریت کشاورزی!

آغوش باز مجلس برای روستازاده ای با دانش/ وزیر پیشنهادی کشاورزی نگاه توسعه گرا دارد

غلامرضا نوری قزلجه وزیری پیشنهادی مسعود پزشکیان به مجلس شورای اسلامی است. او از نوادر روزگار ما در اخلاص، دانش وکار آمدی است، نگاه توسعه گرا و تحول خواهی او آمیخته به سالها مطالعه، پژوهش و تجربه عملی در مراکز اصلی تصمیم گیری و برنامه ریزی کشور قابل تامل است.
تصویر آغوش باز مجلس برای روستازاده ای با دانش/ وزیر پیشنهادی کشاورزی نگاه توسعه گرا دارد

به گزارش سایت خبری پرسون،غلامرضا نوری قزلجه، که هم اینک گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت کشاورزی است، فردیست با پیشینه‌ای مرتبط از تحصیلات، تجربه‌ که با جامعه روستایی ارتباطی نیز از دیرباز داشته است و برآمده از جریان روستایی است.

تحصیلات دانشگاهی و کسب تخصص‌های علمی در این زمینه، نوری قزلجه را به فردی آگاه و کارآمد در مسائل کشاورزی تبدیل کرده است.

او سه دوره به‌صورت داوطلبانه در کمیسیون کشاورزی مجلس فعالیت کرده و رد پایش در طرح و تصویب قوانین مهم حوزه کشاورزی هویداست.

قزلجه همچنین از رده‌های پایین اداره کشاورزی کار خود را شروع کرده و توانسته به تدریج و با طی کردن سلسله مراتب در آن ساختار به رده‌های بالاتر مانند مشاور، قائم مقام و جانشین وزیر کشاورزی برسد.

نوری همچنین به عنوان یک روستازاده به خوبی با نیازهای جامعه روستایی آشناست. این ارتباط نزدیک با جامعه هدف باعث می‌شود که او بتواند برنامه‌هایی را جهت حل چالش‌های روزمره کشاورزان طراحی نماید. همچنین او با دانش خود در این حوزه می‌تواند به توسعه پایدار و خودکفایی کشاورزی کشور کمک شایانی نماید.

به هر حال نوری قزلجه شخصیتی جامع الاطراف، خوشفکر و با سلامت نفس،آزمون پس داده و تحول خواه برای وزارت جهاد کشاورزی است که به مجلس پیشنهاد شده است او قطعا میتواند اعتماد عمومی و به ویژه اعتماد کشاورزان و زحمتکشان روستائی را به حاکمیت بر گرداند.

منبع: پُرسون

741219