حمله اسرائیل به شهر «صور» در جنوب لبنان

رسانه‌های لبنان از حمله رژیم صهیونیستی به شهر «صور» در جنوب لبنان و شهادت یک نفر خبر دادند.

تصویر حمله اسرائیل به شهر «صور» در جنوب لبنان

به گزارش سایت خبری پرسون، رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین تجاوزات خود علیه لبنان، یک موتور سیکلت را در شهر صور واقع در جنوب این کشور، هدف حمله هوایی قرار داد.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در این حمله یک نفر شهید شد.

منابع خبری همچنین از بمباران شهرک «مرکبا» و شهرک «کفرحمام» در جنوب لبنان خبر دادند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک «شبعا» را هدف حمله با گلوله سنگین قرار دادند.

از سوی دیگر حزب الله در پنج بیانیه از حمله موشکی و توپخانه ای به مواضع و پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن ها، رزمندگان مقاومت، مقر نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی «برکه ریشا» ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک هدایت پذیر هدف قرار دادند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌ یا زخمی شده اند.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

منبع: ایرنا

741182