«حادثه سخت» برای رژیم صهیونیستی در نوار غزه

منابع رسانه‌ای عبری از «حادثه سخت» برای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و زخمی شدن بیش از ۱۰ نظامی صهیونیستی خبر دادند.

تصویر «حادثه سخت» برای رژیم صهیونیستی در نوار غزه

به گزارش سایت خبری پرسون، رسانه‌های صهیونیستی در این باره گزارش دادند که یک حادثه امنیتی سخت برای نظامیان رژیم اشغالگر در نوار غزه رخ داده است.

این رسانه‌ها اعلام کردند که در این حادثه ۱۱ نظامی صهیونیستی زخمی شدند.

برخی منابع نیز از هلاکت یک نظامی صهیونیستی در جریان درگیری‌ها در نوار غزه خبر دادند.

طبق این گزارش، نهاد نظارت ارتش رژیم صهیونیستی انتشار جزئیات بیشتر از این اتفاق را ممنوع اعلام کرده است.

از سوی دیگر، گردان‌های «القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که با شلیک چند راکت پایگاه نظامی «رعین» را هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که از ابتدای جنگ غزه آمار واقعی کشته‌ها و زخمی‌های خود را پنهان می‌کند، هفته گذشته به زخمی شدن بیش از ۱۰ هزار نظامی خود اذعان کرد.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه امروز (شنبه) وارد سیصد و شانزدهمین روز خود شده است و در حالی که جنایات دشمن علیه غیرنظامیان همچنان ادامه دارد، رزمندگان مقاومت نیز در حال ضربه زدن به ارتش این رژیم در محورهای مختلف نبرد زمینی هستند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

منبع: ایسنا

741175