تاجگردون:

کابینه پزشکیان را برای ایران حمایت کنیم

نماینده گچساران در موافقت با کلیات برنامه دولت چهاردهم گفت: کابینه پزشکیان را برای ایران حمایت کنیم.
تصویر کابینه پزشکیان را برای ایران حمایت کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا تاجگردون نماینده موافق با برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم بعد از ظهر امروز در صحن علنی مجلس اظهار کرد: روزهای حساسی برای همه ما است و امیدوارم هیچگاه این صحنه تکرار نشود که بخواهیم در ظرف ۵۰ ۶۰ روز رئیس جمهورمان را از دست دهیم و در این زمان کوتاه بخواهیم دولت جدید را انتخاب کنیم.

با اشاره به اینکه امروز این در دست ما است که برای ۴ سال آینده یک برگ زیبا برای توسعه و رشد و بالندگی برای ایران عزیز را رقم بزنیم افزود: روز زیبایی بود که یک نفر که از ابتدا همراه رئیس جمهور بود و در دوران انتخابات او را همراهی می‌کرد امروز او را نقد کرد و گفت همواره همراه او خواهد ماند. زیباتر از آن کسی بود که تمام قد ایستاد تا پزشکیان رأی نیاورد و تمام تلاش خود را به کار گرفتار پزشکیان رئیس جمهور نشود و امروز در دفاع از او صحبت کرد؛ امروز را قدر بدانیم که روز حریت بزرگی مجلس است.

تاج‌گردون بیان کرد: امروز وفاق را در صحبت نمایندگان می‌بینیم باید قدر این روز را بدانیم. امروز در رابطه با کسی صحبت می‌کنیم که قرار است به کابینه او رأی دهیم، ایران ما به کمک نیاز دارد و ما حق نداریم نفس‌های به تلاطم افتاده ایران را بیش از این آزار دهیم. حق نداریم کاری کنیم که نگاه دشمنان به ما دوچندان شود آنها ایران ما را هدف گرفتند نه قالیباف و پزشکیان جلیلی را و امروز آنها ایران را هدف گرفتند و با دعوا و شادی ما خوشحال نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از واجدین شرکت در انتخابات شرکت نکردند و رأی ندادند افزود: نمی‌خواهم بگویم ۵۰ درصد جامعه دشمن‌اند بلکه می‌خواهم بگویم لااقل ما را قبول ندارند، امروز نقطه قوت پزشکیان را نقطه ضعفش می‌گویند و پزشکیان می‌گوید برنامه ندارم و این را به فال نیک بگیریم که یک نفر نیامد بگوید من ۲۰۰۰ صفحه برنامه دارم بلکه برنامه او برنامه هفتم توسعه است همان چیزی که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است، ما نمایندگان این را تصویب کرده‌ایم.

تاجگردون گفت: پزشکیان می‌گویند من رشد ۸ درصدی را که شما و رهبری گفته‌اید می‌خواهم من هم می‌خواهم ما نباید نقطه قوت او را به عنوان نقطه ضعف عنوان کنیم. مگر می‌توان با ۴۰۰ و ۵۰۰ میلیارد تومان کسری در بودجه با کشور شوخی کنیم و اینجا راجع به موضوعاتی که برای ملت مفید نیست بحث کنیم.

وی بیان کرد: ما انسان هستیم و همه ما اشتباه می‌کنیم عقل می‌گوید که یک امتحان را در طول ارزیابی کن و هیچ وقت انسان را در عرض ارزیابی نمی‌کنند. اگر قرار است ما را در نقطه‌ای از زندگی‌مان که دچار خطا شده‌ایم ارزیابی کنند همه ما مردود هستیم و هیچکدام از ما اینجا نبودیم.

تاجگردون خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به قول آقای شمس الدینحسینی این‌طور نیست که از کشتی کسی را پایین بیاوریم و دوست ما که جانباز است و فرزند شهید است و سینه آغشته به شیمیایی‌اش را به تلاطم انداخته ما بخواهیم به او بگوییم که تو فلان حرف را زده‌ای، کابینه آقای پزشکیان را نه برای خودمان بلکه برای ایران و برای ملتمان همراهی کنیم.

منبع: تسنیم

741168