پزشکیان:

در چنین وضعیت اقتصادی به جای دعوا باید دست به دست هم بدهیم

رئیس جمهور گفت: ما پایبند به چشم‌انداز و قانون هستیم و باید در میدان عمل آن را امتحان کنیم. در چنین وضعیت اقتصادی به جای دعوا باید دست به دست هم بدهیم و باید با هم در قبال این تهاجمات بایستیم.
تصویر در چنین وضعیت اقتصادی به جای دعوا باید دست به دست هم بدهیم

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان در ادامه جلسه بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در بخش دوم سخنان خود در دفاع از وزرای پیشنهادی، گفت: در تمام دورانی که در ایام انتخابات فرصت داشتم، تلاش کردم که عیب‌ها را بزرگ نکنم تا بیگانگان از وضعیت موجود سو استفاده نکنند.

وی افزود: بنده به مردم قول دادم، به شما هم قول می‌دهم و امکان ندارد دروغ گفته باشم و یا به حرفی که زده باشم پایبند نباشم. بنده در طی دوران زندگی و از جمله در دوران نمایندگی مجلس همیشه به بی‌عدالتی‌ها از جمله در بحث مذاهب و قومیت‌ها حمله کردم و آنان که باور ندارند پیگیر باشند، زیرا آن زمان که کسی جرأت حرف زدن نداشت بنده باور داشتم و این حرف‌ها را زدم، چون به حق و عدالت در جامعه اعتقاد دارم.

پزشکیان اظهار کرد: بنده یک اصولی دارم و این را در انتخابات هم گفتم و آنچه که به آن اعتماد دارم حق است و عدالت و برای همان می‌خواهم اصلاحات کنم و برای حق و عدالت به شدت اصلاحات معتقدم.

رئیس جمهور بیان کرد: امام حسین (ع) در راه کربلا فرمودند، وقتی در جامعه‌ای شاهد باشیم که حق ضایع شود بر هر کسی و مسلمانی وظیفه است که قیام کند. امر به معروف و نهی از منکر برای آن است که پا را از حق و عدالت فراتر نگذاریم.

رئیس قوه اجرایی بیان کرد: مملکت مشکل دارد و همه شما بهتر از من می‌دانید، بنده اعتقاد دارم استراتژی و روش برون رفت از چنین وضعیتی بسیجی است که در اوایل انقلاب در زمان حمله دشمن به خاک ما هم داشتیم. بسیجی که همه بودند و نه بسیج یک گروه و دسته. یعنی همه ما در مقابل وضعیت موجود باید دست به دست هم بدهیم. البته با هم اختلاف داریم، سلایق مختلف داریم و با هم نمی‌خوانیم ولی مملکت برای ماست و رهبر انقلاب چشم‌انداز آن را مشخص کرده است. لذا اینکه ما چگونه فکر می‌کنیم معنا و مفهوم ندارد.

وی خاطر نشان کرد: ما پایبند به چشم‌انداز و قانون هستیم و باید در میدان عمل آن را امتحان کنیم. در چنین وضعیت اقتصادی به جای دعوا باید دست به دست هم بدهیم و باید با هم در قبال این تهاجمات بایستیم.

منبع: فارس

741160