اختصاص 205 میلیارد تومان بودجه عمرانی به مساجد و مصلی های مشهد

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: 205 میلیارد تومان اعتبار به مساجد و مصلی های سطح شهر مشهد جهت بهبود و بازسازی اختصاص پیدا کرد.
تصویر اختصاص 205 میلیارد تومان بودجه عمرانی به مساجد و مصلی های مشهد

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد کیانی در همین رابطه بیان کرد: به منظور بهبود، بهسازی و تجهیز مساجد و مصلی های در ردیف آلبوم سال جاری این معاونت مبلغ ۲۰۵ میلیارد تومان بودجه به همین منظور اختصاص داده ‌شده است.

وی در همین خصوص افزود: یکی از سیاست های مدیریت شهری در دوره ششم شورای اسلامی شهر، اقدامات مسجد محوری است و به همین منظور بودجه برای تجهیز و بهسازی مساجد سطح شهر درنظر گرفته شده است.

کیانی در خصوص بودجه در نظر گرفته شده ادامه داد: در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۰۵ میلیارد تومان بودجه به همین منظور اختصاص داده ‌شده است. و تا کنون به منظور بهبود، بهسازی و تجهیز از ۳۳۰ مسجد در سطح شهر توسط اداره توسعه زیر ساخت های سازمان فرهنگی بازدید به عمل آمده و ۲۵۰ مسجد در این بازدید ها مورد تائید قرار گرفته شده است.

معاون شهردار همچنین تصریح کرد: بودجه اختصاص یافته شامل احداث خانه عالم، احداث خانه خادم، ایجاد مرکز فرهنگی و ورزشی مساجد، کمک به احداث مساجد، بهسازی و تکمیل نماهای مساجد سطح شهر، تجهیز سالن های ورزشی مساجد، تکمیل کانون های فرهنگی مساجد و تعمیر و تجهیز مساجد می شود.

منبع: فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد

741123