به زودی اعزام های حج عمره آغاز خواهد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم گفت: از روزهای آینده دور جدید اعزام‌های عمره آغاز خواهد شد؛ سیاستگذاری ما این است که تا سالی یک میلیون نفر بتوانند در سفر عمره حضور پیدا کنند.
تصویر به زودی اعزام های حج عمره آغاز خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ دولت سیزدهم با حضور در میدان آزادی تهران از روند برگزاری رویداد آئینی محرم شهر بازدید و در حاشیه این بازدید در پاسخ به سوالی درباره دور جدید سفر حج عمره اظهار کد: همانطور که می‌دانید حج عمره از اردیبهشت سال جاری برقرار شده و سه دور اعزام زائران را داشتیم؛ با این حال، شاید به دلیل همزمانی آن با حج تمتع، در جامعه انعکاس زیادی پیدا نکرد.

وی افزود: از روزهای آینده دور جدید اعزام‌های عمره آغاز خواهد شد؛ سیاستگذاری ما این است که تا سالی یک میلیون نفر بتوانند در سفر عمره حضور پیدا کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم ادامه داد: دولت شهید رئیسی نیز تمهیدات ارزی لازم را پیش‌بینی کرده و ارز نیمایی می‌دهیم؛ به نظرم نسبت به دیگر سفرها، سفر ارزانی است و زائران با عددی حدود ۴۰ تا ۴۲ میلیون می‌توانند به مدت ۱۰ روز به این سفر بروند.

اسماعیلی تاکید کرد: اولویت اعزام‌ها با کسانی است که سال‌های گذشته ثبت‌نام کرده‌اند و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم تعداد بیشتری از مردم را عازم این سفر کنیم.

منبع: ایمنا

740564