آغاز پویش موسسه خیریه نیکان ماموت با هدف تامین لوازم‌ التحریر کودکان نیازمندِ یاری؛

چشم‌انتظاری بیش از دو هزار و ۷۰۰ کودک برای کوله‌پشتی‌های نیکان

در کارزار «مهر مهربانی می‌خواهد»، دانش‌آموزان ده‌ها استان و حدود ۱۰۰ مدرسه کانکسی تمام لوازم التحریر مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.
تصویر چشم‌انتظاری بیش از دو هزار و ۷۰۰ کودک برای کوله‌پشتی‌های نیکان

به گزارش سایت خبری پرسون، چند قدم مانده به مهر، کودکانی دل‌نگران خزان‌اند. بیایید همراه نیکان، پاییز کودکانِ تنها را، بهار کنیم و به یاد بیاوریم که «مهر مهربانی می‌خواهد.» سخن از پویش تازه موسسه خیریه نیکان ماموت با هدف تامین کوله‌پشتی و لوازم التحریر بیش از دو هزار ۷۰۰ کودک نیازمند و ساکن در مناطق محروم ایران است که مانند سال‌های گذشته در این روزهای مانده به مهر، چشم‌انتظار کوله‌پشتی، مدادرنگی، دفتر و قلم خود هستند.

در این پویش به هر دانش‌آموز نیازمند همراهی، یک کوله‌پشتی مناسب با منطقه محل زندگی و همچنین لوازم التحریر ضروری براساس دوره تحصیلی اهدا خواهد شد. به عبارت دیگر، هر بسته این پویش شامل کوله‌پشتی، دفتر، مداد، خودکار، مدادرنگی، جامدادی و سایر لوازم‌ التحریر موردنیاز دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف است و متناسب با دوره تحصیلی، ابزار داخل کوله‌پشتی شخصی‌سازی و بهینه‌ می‌شود. ارزش هر کدام از این بسته‌ها در شرایط کنونی اقتصادی، بیش از ۸۰۰ هزار تومان است که موسسه خیریه نیکان ماموت امیدوار است با همراهی انسان‌های نیکوکار و حامیان نیک‌اندیش و همیشگی خود، برای تمام کودکان نیازمند چشم‌انتظار، این بسته‌های تامین و در زمان مناسب توزیع شود.

پویش «مهر مهربانی می‌خواهد»، در سال‌های پیشین هم از سوی این موسسه خیریه برگزار شد که با حمایت چشم‌گیر انسان‌های نیکوکار، نه‌تنها بودجه موردنیاز و تعریف‌شده فراهم شد که با استقبال گسترده کودکان نیازمند دیگری هم این بسته را دریافت کرده‌اند.

علاوه‌براین، موسسه خیریه نیکان ماموت پیش‌ازاین برای کودکان ساکن در مناطق بسیار محروم یا در شرایط بحران مانند سیل و زلزله، مدارس و کلاس‌های کانکسی ایجاد کرده که با حمایت حامیان نیکوکار خود، هر ساله لوازم التحریر تمام کودکان ساکن در این مدارس کانکسی را هم تامین می‌کند.

انسان‌های نیک‌اندیش و خیرخواهان آینده کودکان نیازمند ایران، می‌توانند از اینجا https://B2n.ir/s15888 سهمی در زندگی و آینده بهتر این کودکان داشته باشند. بیایید پیش از رسیدن مهر، با مهربانی خود روزگار بهتر برای کودکان کم‌برخوردار هدیه کنیم.

منبع: پرسون

740528