فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی دستگیر شدند

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز سقط جنین در فضای مجازی خبر داد.
تصویر فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ سید مصطفی مرتضوی، رئیس پلیس فتا استان اصفهان در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی کارشناسان این پلیس در رصد و پایش صورت‌گرفته، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از چند هزار دنبال‌کننده که اقدام به فروش غیرمجاز انواع داروی نایاب و کمیاب می‌کرد را شناسایی کردند.

وی افزود: کارشناسان با اقدامات هوشمندانه پلیسی یک متهم را دراین‌رابطه شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وی را در یکی از محلات شهر اصفهان دستگیر کردند.

مرتضوی با اشاره به کشف مقادیر قابل‌توجهی انواع داروهای غیرمجاز در بازرسی از مخفیگاه متهم گفت:متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس فتا در تحقیقات اولیه به فروش داروهای فاسد و غیرمجاز سقط‌جنین تحت عنوان داروی کمیاب و نایاب اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان با تأکید بر ممنوع بودن خریدوفروش محصولات دارویی بدون مجوز در فضای‌ مجازی به شهروندان توصیه کرد: باتوجه‌به اینکه امکان ارائه داروهای تقلبی غیرمجاز و تاریخ‌گذشته در فضای مجازی متصور است، بهتر است هرگونه دارو و مواد بهداشتی را از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشت مجاز تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهدیدات و آسیب‌های فضای سایبری و یا اعلام هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریتهای سایبری به شماره‌تلفن 096380 و یا سایت پلیس فتا به آدرس www.fata.gov.ir با کارشناسان ما در میان گذارند.

منبع: نیرو انتظامی

740477