آغاز پروازهای همدان به مقاصد مشهد و نجف از پنجشنبه 25 مرداد 1403

مدیر فرودگاه همدان از آغاز پروازهای همدان به مقاصد مشهد و نجف خبر داد و گفت: پرواز همدان- نجف و مشهد از پنجشنبه هفته جاری اغاز خواهد شد.
تصویر آغاز پروازهای همدان به مقاصد مشهد و نجف از پنجشنبه 25 مرداد 1403

به گزارش سایت خبری پرسون، علی اصغر جهانگیری، درباره آغاز فروش بلیت این پروازها، اظهارکرد: فروش بلیت پروازهای همدان نجف و مشهد از طریق سایت آوا انجام خواهد شد که فعلا فروش بلیت این پروازها باز نشده است به نظر می‌رسد امروز سایت آوا اقدام به فروش بلیت پروازهای همدان نجف و مشهد کند اما فعلاً قطعی نیست.

وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی قول برقراری دو پرواز در هفته را داده بود، تصریح کرد: شرکت هواپیمایی فعلا پرواز همدان-نجف و مشهد را با یک پرواز در هفته آغاز کرده است و پیگیر افزایش تعداد پروازها از فرودگاه همدان هستیم.

مدیرفرودگاه همدان درباره تعداد کم و زمانبندی نامناسب پروازها از فرودگاه همدان، تأکید کرد: فرودگاه همدان هیچ مشکلی از نظر زمانی ندارد اما شرکت هواپیمایی با توجه به شرایط و ناوگانی که دارد این زمانها را اختصاص داده است.

جهانگیری با تأکید براینکه فرودگاه همدان قابلیت سرویس‌دهی ۲۴ ساعته دارد، بیان کرد: پروازهای همدان-نجف و مشهد فعلا با سه پرواز آغاز خواهد شد.

منبع: ایسنا

740346