هدف از ترور شهید هنیه ایجاد فتنه بین شیعه و سنی بود

سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه درباره دلایل ترور شهید هنیه، بیان کرد: او یک شخصیت سیاسی بود که در محافل و کشورهای مختلف جهان رفت آمد داشت، اما رژیم صهیونسیتی با هدف راه اندازی فتنه و ایجاد اختلاف شیعه و سنی دست به این اقدام زد.
تصویر هدف از ترور شهید هنیه ایجاد فتنه بین شیعه و سنی بود

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار محمدعلی نائینی امروز (شنبه) در نشست صمیمی با خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: دشمن امروز یک جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی در ابعاد اقتصادی، سیاسی، روانی و فرهنگی راه انداخته است که مهمترین عرصه این جنگ، جنگ شناختی است و اگر دشمن در عرصه شناختی دستاورد نداشته باشد، نمی تواند به دستاوردی برسد.

وی افزود: یک عمل پیوسته در اتاق‌های جنگ دشمن وجود دارد و در عملیات تروریستی اخیر در کشورمان و لبنان و قبل از آن ترور شهید زاهدی ما با یک عملیات روانی پیوسته روبرو بوده‌ایم.

سخنگوی سپاه درباره شکست‌های دشمن در میدان، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با این اقدامات تروریستی یک عملیات روانی را راه بیندازد تا با این اقدامات روانی دستاوردی برای خود بسازد.

سردار نائینی درباره دلایل ترور شهید هنیه، بیان کرد: او یک شخصیت سیاسی بود که در محافل و کشورهای مختلف جهان رفت آمد داشت و رژیم صهیونسیتی با هدف راه اندازی فتنه و ایجاد اختلاف شیعه و سنی دست به این اقدام زد، اما با موضع گیری رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان کشورمان و برگزاری تشییع با شکوه در تهران، این فتنه شکست خورد.

منبع: تسنیم

740229