واکنش وزیر راه و شهرسازی به سوداگران بلیت هواپیما

وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ بخشی بدون نظارت سازمان هواپیمایی عرضه بلیت پروازهای اربعین را انجام نمی دهد و سازمان تعزیرات و سازمان هواپیمایی نیز نظارت های لازم را در این بخش انجام می دهند.

تصویر واکنش وزیر راه و شهرسازی به سوداگران بلیت هواپیما

به گزارش سایت خبری پرسون، مهرداد بذرپاش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای اربعین امسال از ۲۶ فرودگاه کشور پروازها انجام خواهد شد، گفت: ۱۵۰۰ پرواز رفت و ۱۵۰۰ پرواز برگشت برنامه ریزی شده است که نسبت به سال قبل رشد خوبی را شاهد هستیم.

وی افزود: احتمالا در روزهای پایانی اربعین باز هم پروازها اضافه خواهد شد. قیمت بلیت نیز مصوب و اعلام شد و سازمان هواپیمایی باید نظارت های لازم را داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی‌ با اشاره به اینکه هیچ بخشی بدون نظارت سازمان هواپیمایی عرضه بلیت هواپیما را انجام نمی دهد، گفت: سازمان تعزیرات و سازمان هواپیمایی کشوری نظارت های لازم را در این بخش انجام می دهند. ما فرصت نداشتیم بساط فعالان عرصه سوداگری را جمع کنیم اما امیدواریم وزرای بعدی این کار را انجام دهند.

بذرپاش با بیان اینکه اربعین عرصه ای نیست که به مردم ظلم شود، افزود: بلیت به صورت پلکانی و تدریجی عرضه می شود. همچنین برای کسانی که قصد دارند به صورت کاروانی ، هیاتی و گروه ی عزیمت کنند نیز خط متفاوتی قرار دادیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم سال آینده روش های بهتری برای عرضه بلیت ارائه شود. امسال هم تلاش می کنیم بازار را بهتر مدیریت کنیم.

منبع: ایسنا

739831