امیدوارم با VAR فصل کم اشتباهی داشته باشیم

کلاس پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در هتل رکسان آغاز شد.
تصویر امیدوارم با VAR فصل کم اشتباهی داشته باشیم

به گزارش سایت خبری پرسون، کلاس پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در هتل رکسان با حضور ۱۰۵ داور و کمک داور آغاز شد.

در این آیین افتتاحیه که با حضور هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون و اعضای کمیته‌ داوران برگزار شد، در ابتدا آیاتی از قرآن قرآن و سرود جمهوری اسلامی پخش شد.

در ابتدای مراسم دانیال مرادی، رئیس دپارتمان داوری با تشکر از زحمات مهدی تاج، ریاست فدراسیون، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون و حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ بابت هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این دوره در هتل‌های فرودگاهی رکسان در خصوص استفاده از VAR در فصل پیش رو اظهار داشت: آموزش گروه اول داوران تمام شده و منتظر دریافت مدرک برای این گروه و شروع آموزش برای گروه دوم هستیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم با وجود این تکنولوژی تمرکز داوران ارتقا یابد تا فصل کم اشتباهی داشته باشیم و داوران ما در روند نتایج لیگ اثرگذار نباشند.

رئیس دپارتمان داوران در پایان عنوان کرد: عصر امروز آزمون آمادگی جسمانی طبق معیارهای فیفا از داوران به عمل می‌آید که امیدواریم همگی با موفقیت تست‌ها را پشت سر گذاشته و بتوانند تا پایان در کلاس حضور داشته باشند.

منبع: خبرورزشی

729794