لاریجانی:

دفاع از حق خود در برابر ترور هنیه را رها نمی‌کنیم

رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی گفت: براساس منشور سازمان ملل، دفاع از حق خود در برابر ترور هنیه توسط رژیم صهیونیستی را رها نمی‌کنیم.
تصویر دفاع از حق خود در برابر ترور هنیه را رها نمی‌کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدجواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و مشاور امور بین‌الملل قوه قضاییه درباره نحوه پاسخ‌گویی ایران به ترور اسماعیل هنیه در تهران توسط رژیم صهیونیستی گفت: جنایت اسرائیل در تهران ابعاد مختلفی دارد.

وی اظهار کرد: در مباحث بین‌المللی، دستگاه دیپلماسی کشورمان مسائل را پیگیری می‌کند و بر همین اساس نشست شورای امنیت برگزار شد.

دبیر اسبق ستاد حقوق بشر قوه قضاییه بیان کرد: ما این مسئله را رها نمی‌کنیم، اما قسمت حقیقی آن حق ما براساس منشور سازمان ملل در دفاع از خودمان است.

لاریجانی گفت: ترور اسماعیل هنیه در تهران توسط رژیم صهیونیستی هم تجاوز به یک کشور مستقل بود هم عبور از حدود حقوق بشر و هم جنایت بود بنابراین آن قسمت اصلی که قدرت ما در پاسخ‌گویی و دفاع از حرکت مقاومت است حتما انجام می‌شود.

رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و مشاور امور بین‌الملل قوه قضاییه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی، مدافعان و مباشرانش مثل آمریکا باید بدانند با جمهوری اسلامی نباید چنین شوخی‌هایی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

729785