نکونام آرامش خود را حفظ کند می تواند به جام برسد

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: نکونام اگر بتواند آرامش خود را حفظ کند و فشار را از روی بازیکنان بردارد، می‌تواند استقلال را به جام قهرمانی برساند.
تصویر نکونام  آرامش خود را حفظ کند می تواند به جام برسد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود کلهر، درباره رقابت مدعیان در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار کرد: این فصل قطعاً رقابت شانه به شانه استقلال و پرسپولیس را شاهد خواهیم بود و در کنار این دو تیم، تراکتور و سپاهان هم در کورس قرار می‌گیرند. تراکتور با توجه به وضع مالی خوبی که دارد یارگیری خوبی کرده و دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی را به عنوان سرمربی برگزیده، بنابراین انتظار از این تیم بالا رفته است. مهره‌های تأثیرگذاری در تیم تراکتور حضور دارند.

وی ادامه داد: فراموش نکنیم کار بسیار خوبی که سپاهان در این فصل اجرا کرده، پوست اندازی است و بازیکنان جوانی که فرصت دارند تا در این تیم نمایش خوبی را ارائه کنند. بازیکنان جوان سپاهان کم تجربه نیستند و می‌توانند در این تیم بازی‌های قابل قبولی انجام دهند. فلسفه جوانگرایی در سپاهان از دیگر تیم‌های لیگ برتر جلوتر بوده، بنابراین می‌تواند تیم آماده‌ای داشته باشد. پرسپولیس هم جوانگرایی داشته و استقلال هم بازیکنان جوانی به خدمت گرفته، فکر می‌کنم این فصل لیگ پویا و با طراوتی را شاهد باشیم.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد یارگیری سرخپوشان گفت: تنها بازیکن تأثیرگذاری که از پرسپولیس جدا شد، علیرضا بیرانوند بود. اگر پرسپولیس درون دروازه به مشکل نخورد، نفراتی که جذب کرده خیلی کمتر نیستند و حتی بهتر هم هستند. علی علیپور مهاجمی که بر فضای فوتبال ما اشراف دارد و هنر خود را در گلزنی نشان داده است، جای مهره‌هایی، چون عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی با جذب نفرات بهتری پر شده و اگر دروازه‌بان الجزایری بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، پرسپولیس باز هم مدعی جدی قهرمانی است.

کلهر در مورد اینکه عملکرد استقلال در نقل و انتقالات این تیم را مدعی قهرمانی خواهد کرد، یادآور شد: استقلال به واسطه هوادارانی که دارد، همانند پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی است. فصل گذشته جواد نکونام به همراه مهدی هاشمی‌نسب خیلی خوب کار کردند و تا روز آخر مدعی قهرمانی بودند. در اصلاح قهرمانی در مشت استقلال بود و یک اشتباه موجب شد تا قهرمانی را از دست بدهد. تمرکز پرسپولیس بالاتر بود که باعث شد در نهایت به قهرمانی برسد. نکونام کارنامه خوبی دارد و بازیکنان آماده‌ای به خدمت گرفته، اگر بتواند آرامش خود را حفظ کند و فشار را از روی بازیکنان خود بردارد، می‌تواند استقلال را به جام قهرمانی برساند.

منبع: آنا

729627