تقی پور مطرح کرد؛

۱۵ میلیارد تومان به حساب مددجویان شاغل در زندان‌ها واریز شد

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع ۱۵ میلیارد و ۴۹۳ میلیون تومان به حساب مددجویان شاغل در کارگاه‌ها واریز شده است.
تصویر ۱۵ میلیارد تومان به حساب مددجویان شاغل در زندان‌ها واریز شد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا تقی پور، مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ده هزار و ۶۶ نفر در کارگاه‌های بنیاد تعاون زندانیان تهران مشغول به کار هستند که علاوه بر فراگیری یک حرفه، حقوق و دستمزد ماهانه دریافت می‌کنند.

وی گفت: با هدف توسعه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، از ابتدای سال جاری تاکنون بنیاد تعاون زندانیان استان تهران در مجموع ۱۵ میلیارد و ۴۹۳ میلیون تومان به حساب مددجویان شاغل در کارگاه‌ها واریز شده است.

عضو هیئت اجرایی بنیاد تعاون زندانیان استان تهران ادامه داد: مددجویان شاغل بر اساس کار و تخصص حقوق و دستمزد ماهانه دریافت می‌کنند که به حسابشان واریز می‌شود که کمک معاش خانواده‌هایشان در ایام تحمل حبس بوده و پس از آزادی نیز می‌توانند با ادامه آن حرفه به چرخه ارتکاب جرم بازنگردند.

بنا به این خبر، کارگاه‌های خیاطی، دوخت چادرهای هلال احمر، سراجی، کفاشی، تولید کفپوش و روکش صندلی‌های خودرو، شیرینی‌پزی، نانوایی، آبمیوه‌گیری، تولید سبدهای حصیری و قیطانی، مونتاژ لوازم الکتریکی و اسباب بازی جزو کارگاه‌هایی است که مددجویان در آن‌ها مشغول به کار هستند.

منبع: مهر

729455