در تماس تلفنی علی باقری و وزیر امور خارجه پاکستان چه گذشت؟

وزیر امور خارجه پاکستان به همتای ایرانی خود اطمینان داد که اسلام‌آباد از خواسته تهران برای برگزاری نشست فوق العاده وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی در پی ترور شهید اسماعیل هنیه حمایت خواهد کرد.
تصویر در تماس تلفنی علی باقری و وزیر امور خارجه پاکستان چه گذشت؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از روابط عمومی دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، سناتور محمد اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور امروز در تماس تلفنی با علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، حادثه تروریستی در تهران را که به شهادت اسماعیل هنیه رئیس جنبش حماس منجر شد و نیز تداوم جنایات اسرائیل در غزه را به شدت محکوم کرد.

سناتور اسحاق دار، ترور شهید هنیه در تهران را یک اقدام شنیع دانست و به اطلاع همتای ایرانی خود رساند که مجلس ملی پاکستان در محکومیت این اقدام تروریستی قطعنامه‌ای تصویب کرد.

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم انتقام شهادت اسماعیل هنیه، گفت: حتی سازمان ملل که بی‌خاصیت است و در ۱۰ ماهه اخیر در خصوص جنایت در فلسطین تنها محکوم کرده است، این حق را برای ما قائل است.

در بیانیه وزارت خارجه پاکستان آمده است: سرپرست وزارت امور خارجه ایران از وزیر امور خارجه پاکستان برای شرکت در نشست فوق العاده وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی دعوت کرد که با استقبال طرف پاکستانی همراه شد.

سناتور محمد اسحاق با اعلام حمایت قوی پاکستان از خواسته تهران، تاکید کرد که اسلام‌آباد به صورت فعالانه در نشست آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد.

منبع: ایرنا

729245