فرد گروگان گرفته شده در کاشمر آزاد شدند

فرمانده انتظامی کاشمر گفت: ۲ فرد گروگان گرفته شده پس از دستگیری ۲ متهم مرتبط با قتل و گروگان‌گیری یک زن و کودک در کاشمر خراسان رضوی آزاد شدند.
تصویر فرد گروگان گرفته شده در کاشمر آزاد شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ حسن مشهدی اظهار داشت: در پی درگیری و تیراندازی با اسلحه غیرمجاز چهارشنبه شب در حاشیه شهر کاشمر، بلافاصله دستور لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

وی بیان کرد: تحقیقات اولیه پلیس نشان داد، در این درگیری دو نفر مجروح شدند و یکی از آنان که مردی 35 ساله بود جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر افزود: بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور قاضی «نوری» بازپرس ویژه قتل کاشمر ادامه یافت تا اینکه با دستگیری 2 متهم مرتبط با این پرونده، متهمان اصلی که عرصه را بر خود تنگ‌ می دیدند، 2 فردی را که به گروگان گرفته بودند را آزاد کردند.

مشهدی عنوان کرد: با دستور مستقیم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر، تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری دیگر متهمان پرونده و روشن شدن علت و چرایی وقوع درگیری خونین ادامه دارد.

گفتنی است؛ دهم مردادماه (چهارشنبه شب) پس از قتل یک مرد 35 ساله با سلاح گرم در کاشمر، همسر وی و یک کودک توسط قاتل و همدستانش ربوده شدند.

منبع: تسنیم

729121