مشاور عالی رئیس قوه قضائیه شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، مشاور عالی رئیس قوه قضائیه طی پیامی در صفحه شخصی خود شهادت اسماعیل هنیه از رهبران حماس را تسلیت گفت.
تصویر مشاور عالی رئیس قوه قضائیه شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، مشاور عالی رئیس قوه قضائیه طی پیامی در صفحه شخصی خود شهادت اسماعیل هنیه از رهبران حماس را تسلیت گفت که متن پیام به این شرح است:

بِسمِ اللَّهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیمِ وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر باندِ تبهکار و جنایتکار صهیونیست، جنایتی تازه مرتکب شد و یکی از رهبران جبهه مقاومت، مجاهدِ نستوه جناب آقای دکتر اسماعیل عبدالسلام هنیه را در حالی که مهمان جمهوری اسلامی بود، مظلومانه به شهادت رساند.

این جنایت و جنایت های هولناک که در ترورِ فرماندهان جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و اقصی نقاط جهان صورت می گیرد، از سرِ استیصال و درماندگی صهیونیستها در میدان نبرد است.

شهادت این عزیزان گرچه سخت است، اما دستِ انتقام الهی بزودی آشکار خواهد شد و طومارِ این خونخواران صهیونیست را برخواهد چید.

اینجانب شهادت مظلومانه شهدای مقاومت در لبنان و سوریه و به ویژه میهمان جمهوری اسلامی را به خانواده معززشان و مبارزان صحنه مقاومت و رزمندگان اسلام و مقام معظم رهبری تسلیت می گویم.

*وَالسَّلامُ عَلی عِبادِاللهِ الصّالِحین*

*سید احمد مرتضوی مقدم*

*مشاور عالی رئیس قوه قضائیه*

منبع: قوه قضائیه

729076