معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه تهران بزرگ اعلام کرد:

کاهش ۱۰ درصدی آمار سرقت وسایل نقلیه

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه تهران بزرگ گفت: سرقت موتورسیکلت و خودرو نسبت به سال گذشته، ۱۰ درصد کاهش یافته است.
تصویر کاهش ۱۰ درصدی آمار سرقت وسایل نقلیه

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ محسن معظمی گودرزی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس آگاهی گفت: خوشبختانه عملکرد پلیس آگاهی در زمینه مبارزه و مقابله با سرقت خودرو و موتورسیکلت بسیار قابل توجه است. به نحوی که در شهر تهران در مقایسه با سال گذشته، آمار سرقت وسایل نقلیه، ۹.۷۵ یعنی حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: این عدد بسیار قابل توجه و مهم است چرا که سرقت خودرو و موتورسیکلت، یکی از سرقت های بسیار مهمی بود که سالانه افراد زیادی را درگیر کرده است.

برخورد با مالخران در دستور کار پلیس است

گودرزی گفت: برای تکمیل زنجیره برخورد با سارقان، اخیرا طرح ویژه دستگیری مالخران اموال سرقتی در دستورکار قرار گرفته و طی هفته گذشته توانستیم تعدادی از مالخران را دستگیر کنیم که در زمینه موتورسیکلت فعال بودند.

وی افزود: این افراد با خرید موتورسیکلت سرقتی از سارقان، آنها را به استان های شمالی یا غربی کشور انتقال می دادند که توانستیم بیش از ۳۰ موتورسیکلت را به تهران بازگردانیم و به زودی بیش از ۵۰ موتورسیکلت نیز به صاحبانشان بازگردانده می شوند.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه تهران بزرگ ادامه داد: در حال حاضر بیشتر شناسایی مالخران از طریق آگهی های فروش در فضای مجازی است که توسط همکاران ما این رصد روزانه انجام می شود.

گودرزی گفت که تمام این اقدامات در راستای یکدیگر باعث کاهش میزان سرقت ها و افزایش کشف جرم و دستگیری سارقان و مالخران می شود.

منبع: ایسنا

728933