سکوت رژیم‌های عربی نماد تشویق جنایت های اسرائیل

جنبش حماس در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در شهر خان یونس، از سکوت رژیم‌های عربی و سازمان‌های بین‌المللی در قبال این جنایت‌ها انتقاد کرد.

تصویر سکوت رژیم‌های عربی نماد تشویق جنایت های اسرائیل

به گزارش سایت خبری پرسون، جنبش حماس به جنایت رژیم صهیونیستی در خان یونس و شهادت بیش از ۳۰۰ نفر در این شهر واکنش نشان داد.

حماس تأکید کرد که عقب‌نشینی ارتش رژیم اشغالگر از مناطق شرق خان یونس پس از شهادت صدها نفر و ویرانی‌ خانه‌ها، مؤید سیاست نسل‌کُشی، تخریب و نابودی زندگی غیرنظامیان توسط این رژیم است.

این جنبش افزود: سکوت رژیم‌های عربی و طفره رفتن سازمان‌های بین‌المللی از اتخاذ اقدامات عملی برای توقف جنایت‌های رژیم اشغالگر، این رژیم را به ارتکاب جنایت‌های بیشتر تشویق می‌کند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در مرحله اخیر تجاوز به شرق خان یونس که هشت روز ادامه یافت، با ارتکاب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت، بیش از ۲۵۰ شهید و ۳۰۰ زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش ایرنا، با گذشت حدود ۱۰ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

وزارت بهداشت غزه امروز سه شنبه اعلام کرد از آغاز جنگ علیه نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون شمار شهدای نوار غزه به ۳۹ هزار و ۴۰۰ نفر و تعداد زخمی‌ها نیز به ۹۰ هزار و ۹۹۶ نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

728778