مخالفت بازیکنان خارجی فولاد خوزستان با سرمربی

سرمربی فولاد خوزستان در شرایطی لیست خروجی خود را به باشگاه داده که این بازیکنان حاضر به جدایی نیستند.

تصویر مخالفت بازیکنان خارجی فولاد خوزستان با سرمربی

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ بیست و سوم روزهای پر فراز و نشیب را طی کرد و در هفته پایانی با برتری مقابل نساجی مازندران، از سقوط فرار کرد.

مدیران فولاد برای فراموش کردن ناکامی‌های لیگ بیست و سوم به سراغ یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس رفته و هدایت این تیم ریشه‌دار را به این مربی ۵۳ ساله سپردند.

مدیریت باشگاه حالا در نظر دارد تا با نظر سرمربی خود، تیمی مدعی را روانه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی در فصل پیش‌رو کند. از همین رو با نظر گل‌محمدی، این تیم روز گذشته دوشنبه بعد از برگزاری اردوی چند روزه در تهران، راهی امارات شد تا تمریناتش را در دوبی پیگیری کند.

گل‌محمدی در این سفر اجازه همراهی ۳ بازیکن خارجی فولاد یعنی کریستوفر کنت، جفرسون باهایا و گادوین منشا را نداده و آنها در اردو غایب خواهند بود.

با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد این ۳ بازیکن در لیست خروجی فولاد قرار دارند و گل‌محمدی نامه عدم نیاز آنها را به باشگاه داده است. موضوع عجیب آنجاست که هیچ یک از این بازیکنان تا این لحظه حاضر به جدایی از فولاد نشده‌اند و این باشگاه خوزستانی نتوانسته با این بازیکنان بر سر جدایی به توافق برسد و این موضوع تبدیل به یک معضل جدی برای فولادی‌های شده است.

این در حالی است که فولاد برای جذب بازیکنان مدنظر گل‌محمدی نیاز به خروج برخی از نفرات فصل گذشته خود دارد.

منبع: ایرنا

728753