آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار با الاهلی

تیم فوتبال سپاهان در حالی باید رو در روی شباب الاهلی امارات قرار گیرد که ترکیب این تیم نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی همراه بوده است.
تصویر آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار با الاهلی

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال سپاهان در اولین بازی خود در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا باید روز سه شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش جهان رو در روی تیم شباب الاهلی امارات قرار گیرد. سپاهان در صورت پیروزی در این بازی خانگی باید در دومین دیدار پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به مصاف الغرافه قطر برود.

تیم سپاهان برای این بازی مهم، هادی محمدی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی ۳ مدافع اصلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و «ژوزه مورایس » سرمربی پرتغالی این تیم باید از نفرات جدید در ترکیب خود استفاده کند و به نوعی خریدهای جدید سپاهان در اولین مسابقه مهم خود برای این تیم به میدان می‌روند.

به احتمال زیاد مورایس در این بازی، از زوج «وحدت هنانوف» و محمدامین حزباوی در قلب خط دفاع تیم خود استفاده خواهد کرد و در سمت چپ با توجه به جدایی امید نورافکن و میلاد زکی‌پور از این تیم، حسین گودرزی مدافع فصل گذشته شمس آذر راهی سپاهان شد و او باید در اولین بازی خود در این پست برای تیمش به میدان برود. در سمت راست مورایس دو بازیکن آماده (صالح حردانی و آریا یوسفی) را در اختیار دارد.

حردانی و یوسفی هر دو با آمادگی خوبی در تمرینات سپاهان حاضر شده‌اند و با توجه به تجربه بیشتری که حردانی در تیم ملی و استقلال تهران کسب کرده بعید نیست این بازیکن در سمت راست خط دفاعی برای سپاهان به میدان برود که اگر این اتفاق رخ دهد خط دفاعی سپاهان نسبت به ترکیب فصل گذشته خود تغییر ۱۰۰ درصدی داشته است.

وظیفه سخت لیموچی در سمت راست

با جدایی فرشاد احمدزاده، مهدی لیموچی یکی دیگر از بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده سپاهان می‌تواند فرصت خودنمایی داشته باشد. این بازیکن مورد توجه پرسپولیس هم بود اما تصمیم گرفت تا فوتبال خود را در تیم سپاهان دنبال کند.

در سمت چپ هم مورایس می‌تواند از بین محمدمهدی محبی و رضا شکاری یک بازیکن را در ترکیب اصلی خود قرار دهد. در خط حمله هم رضا اسدی پس از چند مدت که به دلیل مصدومیت از ترکیب سپاهان دور بود بار دیگر آماده حضور در میادین شده و از آمادگی خوبی هم برخوردار است. کاوه رضایی هم که فصل گذشته اغلب به عنوان یار تعویضی برای سپاهان به میدان می‌آمد می‌تواند زوج اسدی را در خط حمله تشکیل دهد. کاوه رضایی در دیدارهای تدارکاتی سپاهان در ترکیه درخشش بسیار خوبی داشته و نظر مورایس را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی جلب کرده است.

انگیزه بالای آقایی پور برای درخشش

جواد آقایی پور یکی دیگر از مهره‌های هجومی مورایس برای دیدار با شباب الاهلی است که این بازیکن جوان هم از انگیزه بسیار بالایی برای درخشش در تیم جدید برخوردار است و می‌تواند در جریان این بازی به سپاهان کمک کند.

در خط دروازه هم مورایس دو دروازه‌بان آماده (پیام نیازمند و نیما میرزازاد) را در ترکیب خود در اختیار دارد و به احتمال زیاد نیازمند سُکان دار دروازه این تیم برای مصاف با شباب الاهلی امارات خواهد بود.

این بازی از ساعت ۱۹:۴۵ خواهد بود و یکی از نکته‌های جالب تقابل دو تیم حضور سردار آزمون و سعید عزت اللهی در ترکیب شباب الاهلی است و همچنین آزمون که سابقه حضور در سپاهان را دارد باید رو در روی تیم سابق خود قرار گیرد.

منبع: مهر

728690