سردار اشتری از مخبر قدردانی کرد

سردار حسین اشتری؛ فرمانده سابق فراجا در پیامی از محمد مخبر؛ معاون اول سابق ریاست جمهوری قدردانی و تشکر کرد.
تصویر سردار اشتری از مخبر قدردانی کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، متن این پیام به شرح زیر است:

"برادر عزیز جناب آقای دکتر محمد مخبر

معاون اول سابق محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و تقدیم سلام؛ سوابق ارزنده، دانش و تجربه شما در سمت‌های مختلف سبب تحقق اهداف سازنده انقلاب اسلامی به خصوص در دولت شهید رئیسی شد.

شما با درک صحیح از موقعیت و عمل مخلصانه و بدور از هوای نفس، به تکلیف انقلابی خود، عمل کردید و نشان دادید در مسیر متعالی شهید رئیسی که در آن اهداف نورانی جمهوری اسلامی ایران همیشه مقدم بر هرچیز دیگری است گام برمیدارید.

فرمان حضرت آقا(مدظله العالی) را در شرایط فقدان سید ابراهیم شهید شنیدید و طبق اصل ۱۳۱ قانون اساسی، بدون هرگونه اختلالی، امور دولت را به درستی و سلامت به سرانجام رساندید.

قطعا خادمین این نظام مقدس در هرمسئولیتی درمسیر نورانی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام گام بر میدارند.

اینجانب ضمن عرض خدا قوت و آرزوی قبولی این مجاهدت خالصانه، سربلندی و توفیقات روزافزون جنابعالی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ذیل عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظلّه العالی) از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

برادر شما سرتیپ پاسدار حسین اشتری"

منبع: تسنیم

728559