پخش مجدد سریالی قدیمی«تا ثریا»

سریال «تا ثریا» که بیش از ۱۰ سال پیش است به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده، به تازگی روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود.
تصویر پخش مجدد سریالی قدیمی«تا ثریا»

به گزارش سایت خبری پرسون، سریال «تا ثریا» از ساخته‌های سیروس مقدم (کارگردان مجموعه پایتخت) به تازگی هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

داستان این سریال که در سال ۱۳۹۰ ساخته شده، درباره‌ی زن میانسالی به نام ثریا (آزیتا حاجیان) است که ۱۵ سال پیش شوهر خود را از دست داده است، در بیمارستانی مشغول به پرستاری است. او با سرهنگ (همایون ارشادی) که یکی از بیمارها بوده‌ است، آشنا می‌شود و پس از درمان او، پنهانی با یکدیگر ازدواج می‌کنند. او مبلغ هنگفتی را به پسر سرهنگ (مهران احمدی) قرض می‌دهد و قرار می‌شود که سود پول را نیز از او بگیرد … .

آزیتا حاجیان، همایون ارشادی، مهران احمدی، هومن سیدی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، حسین مهری، ارسلان قاسمی، میرطاهر مظلومی، پوراندخت مهیمن، مریم بوبانی، مجید سعیدی و حمیدرضا هدایتی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال «تا ثریا» هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت ۴:۰۰ صبح و ۱۲:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

سریال «تا ثریا» را می‌توان یکی از سریال‌های پرمخاطب دانست که سیروس مقدم کارگردانی کرده است و تلاش کرد به فضای واقعی جامعه نگاه داشته باشد.

تلویزیون در زمان پخش اول سریال «تا ثریا» به قلم سعید فرهادی (برادر اصغر فرهادی) روی موضوع نزول‌خوری و عواقب آن مانور زیادی داد؛ آنقدر که برخی عنوان کردند موضوع ارتباط ثریا که زنی تنها بود در حاشیه همه نقدها و تحلیل‌ها قرار گرفت. با این همه تا ثریا هم در زمان پخش از تیغ سانسور در امان نماند.

منبع: جماران

728381