امیدوارم رامین رضاییان در استقلال دچار حواشی نشود

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم رامین رضاییان در استقلال دچار حواشی نشود چرا که جابجایی بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس سختی‌های زیادی دارد.
تصویر امیدوارم رامین رضاییان در استقلال دچار حواشی نشود

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال امروز شنبه در خصوص تمدید قرارداد خود اظهار داشت: حضور من در باشگاه به خاطر تمدید قرارداد بود که این صحبت‌ها به فردا موکول شد. هنوز قراردادی نبستم.

مربی استقلال در مورد رفتن به اردوی ترکیه گفت: دیشب با جواد نکونام در این خصوص صحبت کردم و اگر قرارداد بستم، به اردوی استقلال ملحق خواهم شد.

وی در خصوص شرایط استقلال گفت: برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. فصل گذشته خیلی‌ها ناامید بودند ولی تا لحظه آخر جنگیدیم اما متاسفانه آن چیزی که می خواستیم رخ نداد. امسال بازیکنان خوبی جذب شدند و امیدوارم استقلال بتواند بهترین نتیجه را کسب کند. چه باشیم چه نباشیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

مربی استقلال در مورد حضور رامین رضاییان در استقلال گفت: امیدوارم آمدن این بازیکن به نفع استقلال باشد چون این بازیکن باکیفیت است. وقتی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس جابجا می‌شوی، یک سری حواشی به وجود می‌آید اما امیدوارم به حواشی غلبه کند. حاشیه همیشه هست.

هاشمی‌نسب درباره گرفتن مدرک A آسیا، یادآور شد: خوشبختانه مدرس‌های خیلی خوبی در اردو بودند که نکات خوبی را به ما می‌گفتند. خیلی جا داریم تا مسائل را یاد بگیریم. دوست دارم در عرصه مربیگری برای تیم استقلال مفید باشم و بتوانم دل هواداران را شاد کنم. دوست دارم هر جایی که باشم، کمک کنم. هر وقت ببینم اگر سودی نداشته باشم، مطمئن باشید کار نمی‌کنم.

منبع: مشرق

728216