تمایل بازیکن محبوب برانکو به بازگشت به پرسپولیس

بازیکنی که سال پیش به خاطر مصدومیت‌های طولانی رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، این توانایی را در خودش می‌بیند که بتواند دوباره در پست دفاع چپ برای پرسپولیس به میدان برود.
تصویر تمایل بازیکن محبوب برانکو به بازگشت به پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، پرسپولیس با از دست دادن عبدالکریم حسن و علی نعمتی در پست دفاع چپ با کمبود بازیکن مواجه شده است. حتی اگر مارسلو سوارز اهل بولیوی هم جذب این تیم شود باز هم باید گفت که او دفاع میانی تخصصی است و هیچ تضمینی نیست که بتواند یک دفاع چپ کامل برای سرخپوشان باشد. هم‌اکنون محمدمهدی احمدی تنها دفاع چپ تخصصی پرسپولیس به حساب می‌آید. این تیم در تابستان ۹۴ هم تقریبا همین شرایط را داشت. در آن مقطع برانکو تقریبا دو سه ماه از بازگشتش به فوتبال ایران می‌گذشت و برای پست دفاع چپ فقط وحید حیدریه را در تمرینات تیمش داشت.

از این رو محمد انصاری به عنوان بازیکن تستی در تمرینات سرخپوشان حضور پیدا کرد و برانکو تصمیم گرفت او را به اردوی ترکیه ببرد. بعد از این اردو بود که برانکو از طاهری، مدیرعامل وقت پرسپولیس خواست قراردادی دوساله با انصاری امضا کنند. حالا این بازیکن که سال پیش به خاطر مصدومیت‌های طولانی رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، این توانایی را در خودش می‌بیند که بتواند دوباره در پست دفاع چپ برای پرسپولیس به میدان برود. او از طریق چند بازیکن پرسپولیس به دنبال حضور در تمرینات این تیم است. البته در این مورد نظر گاریدو شرط است و چه‌بسا او اجازه دهد که انصاری در اردوی ترکیه سرخپوشان را همراهی کند. اگر این شرایط فراهم نشود انصاری احتمالا در یکی از تیم‌های غیرتهرانی به فوتبالش ادامه خواهد داد.

منبع: همشهری

728118