چگونگی خدمت بازیکن تیم فوتبال در استقلال

بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از حل مشکل خدمت وظیفه‌اش و تایید ادامه حضور در این تیم گفت: حالا بدون استرس در خدمت استقلال خواهم بود.

تصویر چگونگی خدمت بازیکن تیم فوتبال در استقلال

به گزارش سایت خبری پرسون، ابوالفضل جلالی مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص حل شدن مشکل سربازی‌اش اظهار داشت: خوشبختانه مشکلم حل شده است و بدون هیچ استرسی می‌توانم در فصل جدید در خدمت تیم باشم و از مدیرعامل و سرمربی باشگاه هم تشکر می‌کنم که توانستند کمک کنند. من ابوالفضل جلالی مدیون این هواداران هستم و باید در فصل جدید بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

وی در مورد پیوستن رامین رضایان به استقلال نیز گفت: خیلی خوشحالم که او اینجاست چون می‌تواند با تجربه‌ای که دارد به تیم کمک کند و شک نکنید من و او با تمام توان‌مان برای استقلال بازی می‌کنیم.

بازیکن استقلال درباره بازگشت میلاد زکی‌پور به استقلال نیز یادآور شد: میلاد همشهری خودم هست و از این بابت خیلی خوشحالم که دوباره می‌تواند با پیراهن استقلال لیگ را شروع کند.

جلالی همچنین با قدردانی از امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی کشورمان اضافه کرد: از سرمربی تیم ملی که به جوان‌ها بها و اجازه می‌دهد آنها در ترکیب تیم قرار بگیرند، تشکر می‌کنم. امیدوارم در اردوی بعدی بهترین‌ها به تیم ملی اضافه شوند.

منبع: ایرنا

728052