رامین می‌توانست تصمیمی عاقلانه‌تر بگیرد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است رامین رضاییان می‌توانست تصمیمی عاقلانه‌تر بگیرد و تیمی غیر از استقلال را انتخاب کند.
تصویر رامین می‌توانست تصمیمی عاقلانه‌تر بگیرد

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید استیلی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: هر سال تعدادی بازیکن جدا و چند بازیکن جدید هم اضافه می‌شوند و این اتفاقات طبیعی است. همیشه بازیکنان در باشگاه پرسپولیس بزرگ می‌شوند و از لحاظ موقعیت فوتبالی و مالی پیشرفت می‌کنند و پرسپولیس برای آنها سکوی پرتاب است. هواداران هم همیشه از آنها حمایت می‌کنند و این خیلی مهم است که اگر بازیکنان جدا می‌شوند، با احترام جدا شوند.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر نباید مسائل مالی را در اولویت قرار داده و پرسپولیس را ترک می‌کردند، تأکید کرد: هر بازیکنی هدف‌های خاص خودش را دارد و فقط هم نمی‌توان از بُعد مالی این موضوع را نگاه کرد و بُعد اجتماعی هم مهم است. در سال‌ها و دهه‌های گذشته بسیاری از بازیکنان پرسپولیس پیشنهادهای خوب مالی را رد کردند، چون تعصب به پیراهن تیم در عمل برای‌شان مهم بود و فقط تعصب را در حرف زدن نمی‌دیدیم. مردم هنوز هم آنها را دوست دارند. برای خیلی‌ از بازیکنان این موضوع اهمیت داشت که هوادار ناراحت نشود،‌ به همین خاطر پیشنهادات را نادیده می‌گرفتند.

استیلی با اشاره به اضافه شدن چند بازیکن جدید به پرسپولیس یادآور شد: بازیکنانی مثل فرشاد احمدزاده یا علی علیپور در گذشته کیفیت‌شان را نشان دادند و با محیط تیم آشنا هستند. باشگاه تلاش می‌کند تا چند بازیکن دیگر هم به خدمت بگیرد و ما هم باید از مدیرعامل پرسپولیس و اعضای هیئت مدیره حمایت کنیم. شاید اشتباهاتی هم وجود داشته باشد، ولی در این سال‌ها آقای درویش نقش مهمی در موفقیت‌های پرسپولیس داشته است و باید مورد حمایت قرار بگیرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اظهارات رضا درویش که گفته بود حمید استیلی با رامین رضاییان قبل از حضور این بازیکن در استقلال تماس گرفته بود، تصریح کرد: رامین در راه‌آهن شاگرد من بود و در آنجا پیشرفت کرد و به تیم ملی رسید. من دوست داشتم با او صحبت کنم و شرایط را توضیح بدهم، ولی جوابی به تماسم نداد. شاید در آن مقطع تصمیم خودش را برای رفتن به استقلال گرفته بود و خجالت می‌کشید پاسخ تماسم را بدهد. او بازیکنی است که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و بین هواداران این تیم هم محبوب بود. فکر می‌کنم رضاییان باید تصمیم عاقلانه‌تری می‌گرفت و استقلال را انتخاب نمی‌کرد.

استیلی افزود: چند سال پیش کنعانی‌زادگان به استقلال رفت و با چالش‌های زیادی مواجه شد. در آن مقطع فشار زیادی روی او وجود داشت، ولی با تصمیم عاقلانه‌ای که گرفت به پرسپولیس پیوست و فوتبالش زنده شد. بازیکنانی که در استقلال یا پرسپولیس بازی کرده‌اند باید برای انتخاب تیم، شرایط و احساسات هواداران را هم در نظر بگیرند. فکر می‌کنم رضاییان در استقلال سال سختی خواهد داشت.

وی در پایان در مورد اینکه آیا گاریدو می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد، گفت: ما باید به این مربی زمان بدهیم و نقش کمک‌های ایرانی گاریدو و همچنین افشین پیروانی هم مهم است. حضور افشین یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود و هواداران هم باید از کادر فنی و بازیکنان حمایت کنند.

منبع: تسنیم

727922