ورزشگاه آزادی چه زمانی آماده می شود؟

مشاوره مدیرعامل پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی ابراز امیدواری کرد ورزشگاه آزادی تا ۱۵ شهریور که زمان بازی ایران و قرقیزستان است، آماده شود.
تصویر ورزشگاه آزادی چه زمانی آماده می شود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، بهرامی مشاور مدیرعامل پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: آزادی از جمله استادیوم‌هایی است که به صورت ثابت به سیستم VAR مجهز خواهد شد. سکوها در حال آماده‌سازی است و پله‌های اضطراری به طرف زمین هم آماده خواهد شد. امیدواریم تا 15 شهریور اینجا را آماده کنیم که شامل مقاوم‌سازی، معماری و استاندارد سازی خواهد بود.

او ادامه داد: مهر و آبان بود که وجهی به حساب وزارت واریز شد ولی به دلیل مشکلات قانونی به حساب سازمان برنامه برگشت و در اسفند ماه، دوباره به شرکت توسعه واریز شد. نوع بودجه، طوری بود که باید همه الزامات قانونی رعایت می‌شد.

مشاور مدیرعامل پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی تصریح کرد: کل زمان قراردادی که ما با قرارگاه خاتم بستیم 18 ماه است، یعنی کل پروژه کاسه استادیوم 18 ماهه باید تمام شود. دو موضوع در این بین اهمیت دارد؛ یکی نحوه تزریق منابع مالی و دوم، اجازه بازی.

وی گفت: آزادی، تنها مجموعه‌ای است که مدام باید در آن بازی برگزار شود و قبل از هر بازی و برنامه‌ای، همه تجهیزات پیمانکار و کارگاه‌ها باید تخلیه شود. این مسئله باعث تاخیر زیاد در اتمام پروژه می‌شود.

منبع: تسنیم

717925