پیشنهاد دموکرات‌ها به ترامپ: تو هم پیری! کناره‌گیری کن

پس از کناره گیری بایدن از رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا، حالا دموکرات‌ها به سن ترامپ هم گیر داده‌اند و می‌گویند او هم باید راهی را که رقیبش پیش گرفته، دنبال کند.
تصویر پیشنهاد دموکرات‌ها به ترامپ: تو هم پیری! کناره‌گیری کن

به گزارش سایت خبری پرسون، «باکاری سلرز» نماینده سابق دموکرات‌ها از ایالت کارولینای جنوبی به شبکه خبری سی.ان.ان گفت: «ترامپ در آستانه ۸۰ سالگی است و سوال اینجاست که آیا می‌تواند برای ۴ سال رئیس جمهور باشد؟ فکر نمی‌کنم بتواند.»

به نوشته مجله دیلی بیست، ترامپ روز پنجشنبه در سن ۷۸ سالگی مسن‌ترین نامزد ریاست‌جمهوری در تاریخ آمریکا شد و رکورددار قبلی جو بایدن را با یک سال پشت سر گذاشت.

به نقل از ایسنا پیام کارزار انتخاباتی ترامپ بیشتر بر روی سن بایدن تمرکز داشت و مسئولان کارزارش کلیپ‌هایی از بایدن که خطاهایش را نشان می‌دهد، پخش کردند.

«کیسی واینشتاین» نیز در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) نوشت: «ترامپ هم برای اینکه رئیس جمهور شود، خیلی پیر است.»

«جورج کانوی»، جمهوری خواه ضد ترامپ نیز مدعی شد: «جدی تو چطور می‌خواهی مردم آمریکا را متقاعد کنی که می‌خواهی بار دیگر آمریکا را بزرگ کنی؟»

عنوان «سن ترامپ» مدت کوتاهی پس از اینکه بایدن از رقابت‌های انتخاباتی کناره گیری کرد، در اپلیکیشن ایکس رو به افزایش است. کامالا هریس ۲۰ سال از ترامپ کوچکتر است.

«ای.جین کارول» یکی از کاربران شبکه ایکس با اشاره به ترامپ نوشت: «و ناگهان او چقدر پیر به نظر می‌رسد!»

منبع: ایسنا

717604