با انتقال لیموچی اعتبار خوبی به دست آوردیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: با انتقال لیموچی اعتبار خوبی به دست آوردیم.
تصویر با انتقال لیموچی اعتبار خوبی به دست آوردیم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد رجاییان در مورد ماجرای انتقال لیموچی به سپاهان، عنوان کرد: در حال حاضر با انتقال لیموچی اعتبار خوبی به دست آوردیم. طرفداران پرسپولیس این قضیه را به گردن درویش نیندازند. باشگاه پرسپولیس اولین مکاتبه کننده بود و خود بازیکن هم مایل بود با هر روشی به پرسپولیس برود اما ورق برگشت. برای ما هم فرقی نمی‌کرد. خود پرسپولیس هم حاضر شد همان رقمی که سپاهان پرداخت می‌کرد را پرداخت کند اما شرایط دیگری به وجود آمد. گفتند بازیکن خودش به این جمع بندی رسیده که چون سرمربی سپاهان بازیش را دیده و انتخاب کرده بهتر از این است که با واسطه به سرمربی اسپانیایی پرسپولیس معرفی شود.

رجاییان در مورد ماجرای جذب محمدرضا خالدآبادی از استقلال، عنوان کرد: چون یک باشگاه حرفه‌ای هستیم و باید براساس قانون حرکت کنیم، قطعا برای جذب او امروز با باشگاه استقلال وارد مذاکره می‌شویم. او سرباز نیست. یک برگه فسخ دارد که آن را در سازمان لیگ ثبت نکرده اما چون قصد داشته در خارج از کشور بازی کند آن را به چند مدیر برنامه نشان داده که از روی تاریخ ایمیل‌ها مشخص می‌شود این کار را انجام داده است. حاضر نیستیم کار غیرقانونی کنیم. دوست داریم خالدآبادی با ما باشد ولی باید باشگاه استقلال هم راضی شود.

وی در مورد اینکه پیگیری از سازمان لیگ نشان می‌دهد فسخ قرارداد خالدآبادی وجاهت قانونی ندارد، اظهار داشت: خودش را فرستادیم این کار را انجام بدهد و متوجه شود قانونی هست یا نه، قرار است کمیته تعیین وضعیت نظر بدهد. سازمان لیگ نظرش این است که اگر من مدیر عامل این باشگاه هستم و ۱۰ دقیقه دیگر نیستم، در این فاصله اگر اقدامی انجام بدهم قانونی نیست اما زمانیکه نامه برای او امضا شده، آن نامه رسمی با امضای مدیرعامل به چند جا ایمیل شده است. این می‌تواند سندیتی باشد.

منبع: خبرورزشی

717565