مذاکره سپاهان با هافبک ۲۴ ساله عراقی

باشگاه سپاهان مذاکرات خوبی را با حسن عبدالکریم داشته و به احتمال زیاد او خرید جدید زردپوشان خواهد بود.
تصویر مذاکره سپاهان با هافبک ۲۴ ساله عراقی

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال سپاهان پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به دنبال حضور قدرتمند در فصل بیست و چهارم است و مدیران این باشگاه تاکنون جواد آقایی پور، محمد مهدی محبی، مهدی لیموچی، وحدت حنانوف، حسین گودرزی، صالح حردانی و محمدامین حزباوی را به خدمت گرفته‌اند.

شهریار مغانلو، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور هم تاکنون به صورت رسمی از سپاهان جدا شده‌اند. محمدجواد حسین نژاد هافبک جوان و خلاق سپاهان هم پس از پایان فصل در تمرینات این تیم شرکت نکرده و در اردوی ترکیه سپاهان هم حاضر نشده است. حسین نژاد مذاکرات خوبی را با تیم ستاره سرخ بلگراد داشته و به احتمال زیاد راهی صربستان خواهد شد. به همین جهت مدیران باشگاه سپاهان برای جانشینی او با گزینه‌های زیادی وارد مذاکره شده‌اند و در جدیدترین اقدام خود با حسن عبدالکریم هافبک ۲۴ ساله عراقی وارد مذاکره شده‌اند.

این هافبک عراقی پیشنهادی از کشور الجزایر هم دریافت کرده و هنوز پاسخ مثبتی به سپاهانی‌ها نداده است. عبدالکریم، سابقه حضور در تیم ملی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان کشورش را هم دارد.

منبع: مهر

717516