توضیحات وزیر ورزش درباره تجهیز ورزشگاه قزوین به VAR

وزیر ورزش و جوانان گفت: تجهیز ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به فناوری کمک داور ویدئویی (VAR) در اولویت کارهایمان قرار دارد.

تصویر توضیحات وزیر ورزش درباره تجهیز ورزشگاه قزوین به VAR

به گزارش سایت خبری پرسون، کیومرث هاشمی عصر شنبه در جریان دیدار با بازیکنان تیم فوتبال شمس آذر قزوین اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است که یک دستگاه VAR به ورزشگاه سردار آزادگان اختصاص پیدا کند که پیگیر هستیم تا هرچه سریع تر این موضوع محقق شود.

وی تاکید کرد: ورزشگاه سردار آزادگان ظرفیت بسیار خوبی دارد که باید در رقابت های لیگ برتر، به ویژه دیدارهای تیم ملی بیشتر مورد توجه قرار گیرد، علاوه بر این انتظار داریم با توجه به تجربه استان در رقابت های لیگ برتر گذشته در فصل جدید نیز بازی‌های متنوعی را از این تیم مشاهده کنیم.

هاشمی در ادامه، به رشد و ترقی تیم فوتبال شمس آذر اشاره کرد و یادآور شد: میانگین سن بازیکنان شمس آذر پایین بود و این تیم را در زمره یک تیم جوان قرار می‌دهد، با این حال شور و نشاطی که به دلیل ورود این تیم به مسابقات لیگ برتر شاهد هستیم، مدیون اهتمام مدیریت ارشد استان قزوین است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال شمس آذر قزوین می‌تواند در فصل جدید رقابت های لیگ برتر و با تلاش کادر فنی و بازیکنان این تیم حتی به کسب سهمیه آسیا نیز بیاندیشد.

منبع: ایرنا

717249