برگزاری مجامع عادی و فوق‌العاده همراه اول در سی‌ام تیرماه

مجامع عمومی عادی سالیانه و عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت ارتباطات سیار ایران، روز شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
تصویر برگزاری مجامع عادی و فوق‌العاده همراه اول در سی‌ام تیرماه

به گزارش سایت خبری پرسون، مجامع «عمومی عادی سالیانه» و «عمومی فوق العاده» صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳، در سالن اجتماعات ساختمان ستاره ونک تهران برگزار می شود.

براساس این گزارش، استماع گزارش هیأت مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت های مالی شرکت ارتباطات سیار ایران برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، اتخاذ تصمیم درباره میزان سود تقسیمی، تعیین حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۳/۱۲/۲۹، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیأت مدیره، تعیین پاداش هیأت مدیره و همچنین سایر مواردی که در صلاحیت «مجمع عمومی عادی سالیانه» باشد، از موارد دستور جلسه ذکر شده است.

«مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده» همراه اول نیز از ساعت ۱۱ همان روز به تعیین اعضای هیات مدیره خواهد پرداخت.

بنا بر اعلام این شرکت و در راستای رفاه حال سهامداران همراه اول، امکان مشاهده همزمان مجمع در روز مقرر، از طریق درگاه live.mci.ir فراهم است که مشترکان همراه اول می توانند به صورت رایگان مجمع را مشاهده کنند.

همچنین سهامدارانی که مایل به حضور در جلسه مجمع هستند، می توانند ضمن همراه داشتن کارت ملی برای اشخاص حقیقی، وکالت نامه رسمی برای نمایندگان سهامداران و همچنین معرفی نامه معتبر کتبی برای نمایندگان اشخاص حقوقی به همراه کارت ملی شخص معرفی شده، جهت دریافت برگه حضور در جلسه، در ساعات اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۲۷ به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، جنب سازمان بورس و اوراق بهادار، پلاک ۱۷، طبقه دوم، واحد ۵، اداره امور سهام شرکت همراه اول مراجعه کنند.

همچنین از سوی این شرکت سر شماره پیامکی ۸۰۸۹ و پست الکترونیکی investor@mci.ir برای ارسال پیام و طرح سوالات سهامداران در زمان برگزاری مجمع در نظر گرفته شده است.

منبع: شرکت ارتباطات سیار ایران

717077