ترامپ و تکرار ترور در آمریکا

ترور نافرجام ترامپ تراز معادله انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را آشکارا به هم ریخته است تا به جای بایدن «فرتوت» و از کار افتاده که حافظه خود را از دست داده است، به سوی ترامپ و معاون اول او بچرخد.
تصویر ترامپ و تکرار ترور در آمریکا

به گزارش سایت خبری پرسون، ابوالقاسم قاسم زاده در یادداشتی نوشت: یک بار دیگر در تاریخ سیاسی جامعه آمریکا، ترور نافرجام نامزد انتخابات ریاست جمهوری در صدر اخبار قرار گرفت. وقوع ترور نافرجام «ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواهان در آمریکا باعث شد وی رسماً به عنوان نامزد حزب جمهوریخواهان به همراه معاون اول خود، «جی، دی ونس» سناتور جوان از ایالت اوهایو که یک صهیونیست‌زده افراطی است، معرفی شود.

در رسانه‌ها آمده است: سناتور‌«جی. دی ونس» متولد 1984 (39 ساله) از اعضای حزب جمهوریخواه و حامی افزایش فشار بر ایران است و از ترور سردار سلیمانی و خروج ترامپ از برجام حمایت می‌کند!» او که اکنون از سوی ترامپ برای معاون اولی ریاست جمهوری معرفی شده است از حامیان اصلی «اپک»، سازمان یهودیان صهیونیست در آمریکا و از دوستان نزدیک «نتانیاهو» است که فاجعه انسانی در سراسر غزه را رقم زد.

براساس نظرسنجی‌ها در داخل آمریکا «ترامپ» بعد از وقوع این ترور نافرجام و از «بایدن» که رقیب انتخاباتی او از حزب دموکرات است، به طور چشم‌گیری پیشی گرفت. تا آنجا که بخش مهمی از اعضای حزب دموکرات، خواهان کناره‌گیری «بایدن» از نامزدی ریاست جمهوری آمریکا شده‌اند. «بایدن» آشکارا به زوال عقل و حافظه در رسانه‌ها و افکار عمومی آمریکا مشهور شده است!

ترور نافرجام ترامپ موجب شد تا جمهوریخواهان به طور وسیع از نامزدی مجدد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کنند؛ طوری که در داخل آمریکا ترامپ را رئیس جمهوری آینده آمریکا می‌دانند.

ترامپ نیز به طور آشکار سخنرانی‌های انتخاباتی خود را تصحیح و تعدیل کرده است و اکنون نه به عنوان یک نامزد انتخاباتی از حزب خود، بلکه به عنوان نامزد انتخاباتی اکثریت قاطع رأی دهندگان، سخن می‌گوید!

از سوی دیگر یکی از روزنامه‌نگاران مشهور آمریکا در تأیید نظر پوتین رئیس جمهوری روسیه نوشته است؛ ترور نافرجام ترامپ تراز معادله انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را آشکارا به هم ریخته است تا به جای بایدن «فرتوت» و از کار افتاده که حافظه خود را از دست داده است، به سوی ترامپ و معاون اول او بچرخد.

اگر چه هنوز زود است که نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا را پایان یافته، آن هم با پیروزی ترامپ دانست، اما به نوشته یک مفسر سیاسی در آمریکا، بازنده این ترور ناقص در آن هم با مرگ ضارب (تروریست)، «بایدن» است که خود را تنها نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات می‌خواند!

البته روال و نتیجه پایانی انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا بسیار پیچیده است اما، ترور ناقص ترامپ، رقابت دو حزب حاکم در این کشور را پیچیده‌تر کرده است.

منبع: اطلاعات

706987